Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@06:09:05 GMT

تلویزیون سونی؛ برند شماره یک تصویر در جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۰۱۲

تلویزیون سونی؛ برند شماره یک تصویر در جهان

 

محصولات سونی همیشه به کیفیت بالا معروف هستند. تلویزیون‌های سونی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. کیفیت تصاویر و کیفیت ساخت تلویزیون‌های سونی بسیار بالا است و جزو بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند.

در میان تلویزیون‌هایی با برندهای مختلف، نام تلویزیون سونی در حوزه کیفیت و تصویر عالی خودنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون‌های سونی k4، بهترین کیفیت تصویر را نسبت به تلویزیون‌های دیگر دارند. اگرچه تلویزیون‌های برند الجی و سامسونگ طرفداران خاصی دارد اما به دلیل کیفیت بالا، برند سونی هنوز هم اصالت و جایگاه خود را در بین مشتریان دارد.

چرا تلویزیون‌ سونی را انتخاب کنیم؟

 اگر اهل بازی و فیلم دیدن هستید تلویزیون‌های برند سونی بهترین انتخاب برای شماست. این تلویزیون‌ها حرکت و موشن را به بهترین نحو مدیریت می‌کند. قابلیت بزرگنمایی تصویر از ویژگی‌های تلویزیون‌های سونی است. تصاویر تولید شده در این تلویزیون‌ها ،فوق العاده واضح و باکیفیت است.

 تلویزیون‌های سونی برای اتصال به کنسول 4 PSو ایکس باکس بهترین انتخاب استو کاملا با کنسول هماهنگ شده و کیفیت تصویر فوق العاده ارائه می‌دهد. اگر به دنبال کیفیت تصویر در تلویزیون هستید اولین و بهترین انتخاب شما تلویزیون‌های برند سونی است.

فناوری تلویزیون‌های سونی

برند سونی کل بازار را پوشش می‌دهد و برای همه سلیقه‌ها و نیازها، محصولاتی ارائه می‌دهد. از تلویزیون‌های معمولی با کیفیت k4 گرفته تا تلویزیون‌های پیشرفته با تکنولوژی OLED.

سونی برای علاقمندان به تلویزیون، از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون است و در مقایسه با تولیدکنندگان دیگر از لحاظ کیفیت و دقت تصویر، رتبه بالاتری دارد. تمام تلویزیون‌های موجود با برند سونی، باکیفیت عالی ساخته شده‌اند و دارای عملکرد حرکتی عالی هستند و محتواهایی با وضوح پایین را ارتقا می‌دهند.

سیستم عامل تلویزیون سونی

 برند سونی برای تلویزیون‌های خود سیستم عامل اسمارت (هوشمند) را در نظر گرفته است. یکی از مزیت‌های سیستم عامل اندروید این است که راحتی کار با آن بسیار بالا است و می‌توان مانند یک گوشی با آن کار کرد. در سیستم عامل اندروید برنامه‌هایی که روی تلویزیون قرار دارد با وصل کردن به اینترنت به‌رو رسانی می‌شود.

سونی اکثر تلویزیون‌های خود را به سیستم عامل اندروید ارتقا داده است. در این صورت علاوه بر دسترسی شما به فروشگاه گوگل پلی، با برنامه‌های متنوع و بسیار زیاد سریع‌تر از نسخه قبلی کار می‌کند و یکی از بزرگترین عیب‌های سونی که پاسخگویی به سیستم عامل بود، برطرف شده است.

تراشه X1 برای پردازش تصویر باکیفیت

جهت پردازش تصویر باکیفیت k4، لازم است تلویزیون پردازنده قدرتمندی داشته باشد. شرکت سونی با تعبیه پردازنده X1 روی تلویزیون‌ها، این امکان را فراهم کرد تا تصویر k4 با وضوح و کیفیت بالا، جهت پخش روی تلویزیون توسط دستگاه‌های بلوری پخش‌کننده و DVD قرار گرفته روی اینترنت آماده است و با این پردازشگر قوی به نمایش در می‌آید.

TRILUMINOS

یکی از امکانات خاصی که توسط اکثر تلویزیون‌های سونی ارائه می‌شود، Triluminos است. این امکان پالت رنگی قوی برای ایجاد تصاویر در اختیار دارد. رنگ‌های اصلی شامل قرمز، سبز و آبی را با دقت بالا تولید می‌شود و با ترکیب دقیق، رنگ‌های زنده پدید می‌آید. به خوبی می‌توان رنگ‌ها و تضاد اندک میان تصاویر پخش شده را متوجه شد.

موتور پردازشگر تصویر X-REALYTVPRO

این موتور پردازشگر تصویر در تصاویر k4 را با قدرت بالا تولید می‌کند. تمام پیکسل‌های تصویر، با وضوح فوق العاده پردازش می‌شود. تصاویر ایجاد شده دارای کنتراست رنگ و تضاد رنگی فوق‌العاده هستند. تصاویری که توسط این موتور پردازشگر تصویر ایجاد می‌شود می‌تواند جزئیات و تضاد‌های هر چند کوچک را پیدا کند.

تنظیمات تلویزیون سونی

تلویزیون‌های سونی بیشتر به صورت صفحه تخت تولید می‌شوند تا زاویه تصویر بالاتری داشته باشند و بتوان در هر زاویه، تصاویر را با همان کیفیت نگاه کرد. منوی فارسی بکاررفته در تلویزیون‌های سونی، کار با این تلویزیون‌ها را راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید با ورود به تنظیمات تلویزیون، کیفیت تصویر و صدا را شخصی سازی کنید تا خروجی باکیفیت بالاتر تحویل بگیرید. تلویزیون هوشمند سونی امکانات فوق العاده‌ای دارد و لذت تماشا را دو چندان می‌کند.

سایز تلویزیون‌های سونی

تلویزیون سونی در سایز 32 اینچ تا 86 اینچ تولید می‌شود. کیفیت تصویر این تلویزیون‌ها براساس مدل و سال ساخت آنها تغییر می‌کند. تلویزیون کوچک مانند 32 اینچ به 43  اینچ، کیفیت تصویر HD و FULLHD  دارند و بیشتر برای مغازه ،دوربین مداربسته، بازی‌های کامپیوتری و گیم نت استفاده می‌شود.

تلویزیون‌هایی با سایز متوسط و بالا مانند55 اینچ، 58 اینچ،65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ بیشتر برای مکان‌های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد و کیفیت تاثیر آنها K4 یا UHD است.

 تلویزیون های OLED

 در میان تلویزیون‌ها، تلویزیون‌های OLED سونی تلویزیون پرچمدار هستند. در ساخت بدنه این تلویزیون‌های سونی از ظرافت و دقت بالایی استفاده شده است و علاوه بر وضوح بالا تصویر، فرم ظاهر زیبا آن جلوه زیباتری به دکوراسیون منزل می‌دهد.

در تلویزیون‌های LED سونی از دو پایه که در دو طرفه تلویزیون قرار دارد استفاده شده است و وزن تلویزیون بین این دو پایه تقسیم می‌شود. فرم پایه‌ها در تلویزیون‌های OLED یک پایه در وسط تلویزیون قرار دارد و وزن تلویزیون را روی میز تلویزیون پخش می‌کند. بدون این که تلویزیون تعادل خود را از دست بدهد. علاوه بر طراحی و ظرافت زیبایی به کار رفته در این تلویزیون، تصاویر با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده موجود در آن، افراد را به سمت خرید این تلویزیون سوق می‌دهد .

 اگر قصد خرید بهترین تلویزیون‌ را دارید تلویزیون‌های OLED سونی و تلویزیون LED سونی بهترین انتخاب برای شماست.

قیمت تلویزیون سونی

افرادی که خرید تلویزیون سونی را نسبت به برندهای دیگر در اولویت قرار می‌دهند از این موضوع خبر دارند که قیمت تلویزیون سونی نسبت به برندهای دیگر بالاتر است. چرا که جنس بدنه و کیفیت تصویر تلویزیون‌های سونی از تلویزیون‌های ال جی و سامسونگ بالاتر است.

خرید تلویزیون‌ از برند سونی یک انتخاب هوشمندانه است زیرا علاوه بر کیفیت، امکانات و تکنولوژی‌های فوق العاده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. سونی از جمله شرکت‌هایی است که تلویزیون‌های خود را در قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد و برای هر بودجه مناسب است. علت بالا بودن قیمت تلویزیون سونی نسبت به تلوزیون‌های دیگر، قطعات ب کیفیتی است که در ساخت آن استفاده شدهاست.

خرید تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل اندروید یک ویژگی برتر نسبت به تلویزیون‌های دیگر است. قیمت تلویزیون‌ 55 اینچ سونی نسبت به تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ و ال‌جی بیشتر است. همچنین قیمت تلویزیون سونی 65 اینچ ، قیمت تلویزیون 75 اینچ سونی، قیمت تلویزیون 85 اینچ در برند سونی نسبت به برندهای دیگر بیشتر است اما ارزش آن را دارد که برای آن هزینه کنید؛ زیرا کیفیت تصویر فوق العاده‌ای خواهد داشت و نصب برنامه و کار با آن به دلیل سیستم عامل اندروید، بسیار ساده‌تر و راحت‌تر است.

برند سونی از برندهای قدیمی در محصولات دیجیتالی است. تلویزیون سونی به عنوان یکی از محصولات خوب و باکیفیت این برند محسوب می‌شود. این تلویزیون‌ها به دلیل وجود کیفیت فوق العاده بالا در تصاویر و استفاده از قطعات درجه یک و باکیفیت از محصولات پرطرفدار این برند محسوب می‌شوند. ویژگی‌های مهم هنگام خرید تلویزیون کیفیت تصویر آن است. خانه سونی همواره در تلاش بوده تا بتواند این نیاز مشتریان را در دستور کار خود قرار دهد و تقریبا اکثر تلویزیون‌های آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تلویزیون سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک

برخی از نوزادان به دلایل گوناگون از شیر مادر تغذیه نمی‌کنند و وقتی شیرخشک غذای اصلی نوزادان می‌شود والدین دغدغه تهیه آن را دارند. به گفته شهروند خبرنگار ما این روز‌ها افزایش یکباره قیمت برخی از برند‌های شیرخشک مانند شیرخشک آپتامیل پپتی والدین را نگران کرده است.

شیرخشک آپتامیل پپتی مناسب کودکانی است که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند به همین جهت با افزایش قیمت مشکلات والدین دوچندان شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ امروز رفتم شیرخشک تهیه کنم شیرخشکی که تا آخر فروردین قیمتش ۵۰ هزار تومان بود به یکباره ۱۰۰ هزار تومان شده است خواهش میکنم افزایش قیمت یکباره شیرخشک را پیگیری کنید. فرزند من، چون به پروتئین گاوی آلرژی دارد به ناچار باید شیرخشک آپتامیل پپتی بدهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی