Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:15:31 GMT

دیدار انتخاباتی مقامات حزب الله با سید حسن نصرالله

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۱۶۲

دیدار انتخاباتی مقامات حزب الله با سید حسن نصرالله

مسئول روابط ملی حزب‌الله لبنان و رئیس مرکز ملی لبنان در شمال با سید حسن نصرالله دیدار و در خصوص مسائل انتخاباتی و آخرین تحولات سیاسی رایزنی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان حضور حاج «محمود قماطی» مسئول روابط ملی حزب‌الله لبنان و «کمال الخیر» رئیس مرکز ملی لبنان در شمال را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش العهد، سید نصرالله با  کمال خیر در مورد مسائل انتخاباتی و آخرین تحولات سیاسی گفتگو کرد.

وقوع انفجار در جنوب لبنان/ این انفجار یکی از مراکز جنبش «أمل» را هدف قرار دادواکنش میقاتی به بازگشت سفرای عربی به لبنان

هزار و 43 نامزد در این انتخابات ثبت نام کردند که از جمله آن‌ها 155 زن هستند. این نامزدها برای دستیابی به 128 کرسی در پارلمان وارد رقابت انتخاباتی می‌شوند.

با پایان زمان اعلام نامزدی در انتخابات پارلمانی، لبنان وارد فاز آماده‌سازی برای برگزاری آن شد. این انتخابات قرار است 15 می سال جاری میلادی برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان حزب الله لبنان لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حمله جدید به یک پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟