Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در دیدار مدیر کل و سایر مسوولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با تبریک دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام و قدردانی از زحمات بنیاد در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم و روستاهای کم برخوردار استان، افزود: مساله هم افزایی اعتبارات دهیاری ها با بنیاد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دفتر روستایی استانداری با بنیاد مسکن استان در این زمینه تفاهم همکاری داشته باشند و هزینه دهیاری ها برای توسعه روستاها به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین گفت: در حوزه مسکن روستایی باید یک همگرایی بین دستگاه ها ایجاد شود چون دستگاه های مختلف از قبیل کمیته امداد، بهزیستی، ستاد فرمان امام و بنیاد علوی در این حوزه کار می کنند و همه این موارد باعث شده تا شان و جایگاه حساب ۱۰۰ امام(ره) که از یادگاری های ایشان در اوایل انقلاب است کمرنگ شود.

اعلایی اظهار داشت: در حوزه بهره گیری از ظرفیت خیران جهت احداث مسکن محرومان نیز باید تمرکز کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم چون خیران زیادی علاقه مند برای فعالیت در این حوزه هستند.

استاندار قزوین افزود: در حوزه مسکن محرومان باید نگاه درآمد و مسکن داشته باشیم تا این قشر در محل مورد نظر،اسکان یافته و کار و درآمد نیز داشته باشند.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین استانداری قزوین مسکن محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین استانداری قزوین بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین استانداری قزوین مسکن محمدمهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع