Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@13:53:42 GMT

بازی دوستانه با پرسپولیس در برنامه مس رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۳۰۷

مس رفسنجان با پرسپولیس دیدار تدارکاتی برگزار می کند

تیم فوتبال مس رفسنجان برگزاری دو دیدار تدارکاتی ر ا در برنامه دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان که پس از دیدار جام حذفی مقابل خلیج فارس بندر ماهشهر تعطیل شده بود تا بازیکنان به استراحت بپردازند، روز گذشته با حضور محمد ربیعی در تهران، از سرگرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق هماهنگی‌های انجام شده شاگردان ربیعی دیدار دوستانه‌ای را مقابل ذوب آهن انجام خواهند داد. ضمن اینکه بر اساس برنامه ریزی کادرفنی مس رفسنجان، بازی با پرسپولیس هم در دستور کار است که در این خصوص صحبت‌‌های ضمنی انجام شده اما هنوز قطعی نیست.

تیم فوتبال مس رفسنجان با شروع مجدد لیگ برتر، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز سیزدهم اردیبهشت میزبان فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!