Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@06:11:14 GMT

واکنش رییس فدراسیون بدمینتون به خداحافظی ثریا آقایی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۴۸۱

رییس فدراسیون بدمینتون به احتمال خداحافظی بانوی المپیکی از تیم ملی واکنش نشان داد

ثریا آقایی به دلیل آسیب‌ دیدگی در بازی‌های آسیایی شرکت نخواهد کرد.

به گزارش طرفداری، این روزها خبرهایی مبنی بر خداحافظی احتمالی ثریا آقایی ملی‌پوش المپیکی بدمینتون به گوش می‌رسد. برخی اعتقاد دارند که او تمایلی برای حضور در تیم ملی ندارد و به همین دلیل در انتخابی تیم ملی شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون امروز (شنبه) در مصاحبه‌ ای با سایت وزارت ورزش و جوانان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت:

به دلیل آسیب دیدگی ثریا آقایی، کادر فنی تصمیم گرفت که این بانوی پرتلاش در این دوره از بازی‌های آسیایی حضور پیدا نکند، چرا که سلامتی ورزشکار، برای ما در اولویت قرار دارد. مسابقات انتخابی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ برگزار شد که ۴ نفر به اردوی تیم ملی معرفی شدند. پس از ارزیابی کادر فنی از میان آنها، برترین نماینده بدمینتون ایران به هانگژو اعزام می‌شود.

او در خصوص مبنای انتخاب ملی‌پوشان توسط کادر فنی، برای حضور در اردوهای آماده‌سازی و در نهایت شرکت در بازی‌های آسیایی توضیحانی را ارایه کرد و گفت:

افرادی به عنوان نماینده بدمینتون ایران در این رویداد مهم حضور پیدا می‌کنند که در تمامی میادین داخلی و خارجی، آمادگی خود را نشان داده باشند.

رییس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد:

برای آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران در بازیهای آسیایی، ضمن برپایی اردوهای داخلی، بازی‌های تدارکاتی برون مرزی نیز پیش‌بینی کرده‌ایم و تا آغاز مسابقات، ملی‌پوشان کشورمان تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

او در خصوص استخدام مربی خارجی برای هدایت تیم ملی نیز گفت:

با وجود مربیان بین‌المللی مجرب داخلی در رشته بدمینتون هدایت تیم برعهده مربیان داخلی خواهد بود.

پوریا همچنین در خصوص زمان برگزاری انتخابی تیم ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی گفت:

این رقابت‌ها ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در کرج برگزار می‌شود.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییس فدراسیون بدمینتون بازی های آسیایی ثریا آقایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز یک روز خاص هواداری بود و ۱۲۰ دقیقه تشویق بی‌امان را شاهد بودیم. در یک صحنه بازی گره خورد اما تا آخر هواداران تشویق کردند. جا دارد به آنها تبریک بگویم و همانطور که نتایج را می‌بینید امروز روز شگفتی‌ها بود. خدا را شکر با برد تمام شد و انرژی گرفتیم.

مدیرعامل ملوان درباره آسیایی شدن این تیم گفت: بعید می‌دانم امکانات و زیرساخت‌های انزلی به ما اجازه بدهد که بازی آسیایی برگزار کنیم یا مجوز بگیریم اما باشگاه همزمان با این اتفاق اقدام کرد تا ثبت باشگاه را انجام دهیم و به اتمام برسانیم. الان مدیرعامل و هیئت مدیره ثبت شده و این از الزامات ما برای مجوز بوده. در زمینه استادیوم باید از جای دیگری استفاده کنیم. در گیلان استادیوم بازی‌های آسیایی را نداریم و این موضوع را سر فرصت بازی‌های بعدی صحبت می‌کنیم. خدا را شکر جایگاهمان در جدول تثبیت شده و این بازی هم بردیم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی افزود: معمولا در انتهای فصل، چیزی که به ذهن همه می‌رسد اتفاقات عجیبی است. باید در آخر فصل دید که امکانات ما چگونه است و فکر می‌کنم صحبت آقای تارتار درباره قرارداد یک زنگ خطر بوده. باید به فکر این باشیم که فصل بعد را چه کار کنیم. باعث افتخار است با او و این کادر و این بازیکنان باکیفیت بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!