Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۷ هزار گلستانی در سامانه بنیاد مسکن گلستان ثبت‌نام کردند که از تیرماه این کار استارت زده شد.

وی از تعهد ساخت ۷ هزار مسکن ملی در گلستان خبر داد و گفت: با وجود آنکه تعهد داشتیم در گلستان ۷ هزار مسکن ملی در گلستان ساخته شود اما ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان اظهار کرد: در کنار تسهیلات ارزان‌قیمت ۲۰ ساله با کارمزد پنج ساله که داریم تفاهم‌نامه‌ای با سه بانک حامی از جمله بانک قرض‌الحسنه مهر، قرض‌الحسنه رسالت و بانک سپه بسته شد.

حسینی افزود: ۵۰ میلیون تومان به عنوان آورده از سوی بانک قرض‌الحسنه رسالت، ۵۰ میلیون تومان بانک قرض‌الحسنه سپه و ۳۰ میلیون تومان بانک قرض‌الحسنه مهر است.

تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در گلستان طرح هادی مصوب دارند این طرح ۱۰ ساله است که بعد از این مدت باید مجددا بازنگری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد ۴۷۷ روستا برای نخستین‌بار در گلستان بازنگری شدند، تصریح کرد: امروز ۴۰۶ روستا نیازمند بازنگری طرح هادی است که در سطح کشور حدود ۴۰ هزار روستا وجود دارد و باید ۱۰ درصد از روستاها بازنگری شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به اینکه ۳۱۹ روستا در معرض مخاطرات قرار دارند، خاطرنشان کرد: تعداد ۳۱۹ روستای گلستان در معرض مخاطراتی همچون سیل، زلزله و رانش و غیره قرار دارند که توانستیم با هماهنگی استانداری و پژوهشکده سلامت کشور از ۱۴۹ روستا با تامین اعتبار مطالعات روستا انجام شود.

حسینی با بیان اینکه ۵۵۰ پروژه نیمه‌تمام در گلستان وجود دارد، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های اجرای طرح هادی در ۵۵۰ پروژه استانی بود و درخواست ما از رئیس جمهور محسوب می‌شد که متاسفانه اعتبارات ملی این طرح حذف شد و ما نتوانستیم در سفر ریاست جمهوری مصوبه‌ای در این طرح بگیریم.

وی با بیان اینکه ۲۴ درصد از روستاهای گلستان نیازمند بازنگری هستند، ابراز کرد: اجرای طرح بازنگری می تواند در بحث ماندگاری مردم و مهاجرت معکوس روستاییان بسیار موثر باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان تصریح کرد: اجرای طرح هادی یکی از خدمات بسیار خوب بنیاد مسکن در حوزه روستایی است.

حسینی خاطرنشان کرد: از مجموع ۹۳۳ روستا در گلستان عملیات اجرایی در ۶۹۷ روستا آغاز شد.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدمحمد حسینی 17 هزار نفر مسکن اقدام ملی ثبت نام بنیاد مسکن گلستان بانک قرض الحسنه طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ۲۴ ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این بین آقایان عمران گوگجلی، محمدرضا آل جلیل، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امید سقلی، متین سقلی و سید مرتضی طباطبایی از گلستان هم در لیست دعوت شدگان قرار دارند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم ملی جوانان کشورمان قرار است در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شرکت کند.

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان