Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@03:23:35 GMT

حمله پهپادی به مواضع «حشد شعبی» عراق تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۸۱۵

حمله پهپادی به مواضع «حشد شعبی» عراق تکذیب شد

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق با صدور بیانیه اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر حمله پهپادی به مواضع «حشد شعبی» در این کشور را رد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق بیانیه‌ای را در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر حملات پهپادی شبانه به مواضع گروه مقاومتی حشد شعبی در این کشور، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه خود آورده است: اخباری مبنی بر شهادت و زخمی شدن شماری از رزمندگان حشد شعبی در جریان حملات پهپادی به مواضع آنها شنیده شده است که همگی عاری از صحت هستند.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: بنابراین اخبار منتشر شده در رابطه با حمله به مقر تیپ ۷۸ حشد شعبی در شهر موصل واقع در استان نینوا فاقد صحت است.

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق همچنین عنوان کرده است: ما همچنان در خصوص جزئیات اتفاقی که در موصل رخ داده است، مشغول تحقیقات هستیم؛ اما برآوردها حاکی از آن است که انفجار یک نارنجک در موصل به جراحت یکی از رزمندگان منجر شده است.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان

جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی درباره شیطنت برخی افراد و کاندیداها در سواستفاده از نام این تشکل بیانیه صادر کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی دفتر مرکزی جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی با صدور اعلامیه‌ای شیطنت برخی در سواستفاده از نام این مجموعه برای فعالیت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند پیام ارسال شده در خصوص پیوستن آقای شریفیان به یک لیست انتخاباتی، صرفا یک پیام خبری بوده که در بسیاری از خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شده است.

این خبر هیچ گونه ارتباطی به جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی ندارد و جمعیت زاگرس نشیان این خبر را تکذیب می‌کند.

خاطر نشان می گردد جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی حزب سیاسی نمی باشد و بصورت مستقل فعالیت های اجتماعی انجام می دهد.

دیگر خبرها

  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد