Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@18:48:00 GMT

تمجید نشریه ترک از صیادمنش پس از گلزنی برای هال‌سیتی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۰۶۴

تمجید نشریه ترک از صیادمنش پس از گلزنی برای هال‌سیتی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

پس از اینکه صیادمنش در دیدار روز گذشته، نخستین گل خود را در انگلیس به‌ثمر رساند، مورد تمجید رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاره ایرانی شب گذشته برای نخستین‌بار موفق به گلزنی برای هال‌سیتی در لیگ دسته اول انگلیس شد.

صیادمنش مقابل کاردیف گلزنی کرد و در نهایت تیمش با نتیجه دو بر یک برنده بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه سایت «ajansspor» ترکیه به تمجید از عملکرد مهاجم ایرانی پرداخت و نوشت: اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه که در زمستان به هال‌سیتی ملحق شد، بالاخره موفق شد برای تیم انگلیسی اولین گلش را به ثمر برساند.

صیادمنش قبل از انتقال به هال‌سیتی در اوکراین برای زوریا طوفان به پا کرده بود و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته بود.

درخشش ستاره ایرانی با هال‌سیتی استارت خورد و باید دید مهاجم فنرباغچه می‌تواند همچنان که مالک باشگاه هال‌سیتی او را «صلاح جدید» می‌داند، خوش بدرخشد.

گل صیادمنش در دیدار روز گذشته مقابل کاردیف‌سیتی را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 568797

منبع: ایمنا

کلیدواژه: الهیار صیاد منش صیادمنش چمپیونشیپ لیگ انگیس لژیونر لژیونر ایرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 6089668

دیگر خبرها

  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد