Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان با اعلام آمار کالاهای توزیعی در بازار از ذخیره کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیداتی که در حوزه تامین امنیت غذایی مردم و ذخیره و توزیع کالاهای اساسی مردم اندیشیده شده است مشکل خاصی را در استان هرمزگان شاهد نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش‌های صورت‌ گرفته هیچ‌ گونه کمبودی در بخش‌ کالاهای اساسی و اقلام ضروری مصرفی مردم در بازار وجود ندارد و کالا نیز به اندازه کافی برای توزیع مرتب در بازار و حفظ آرامش حاکم ذخیره شده و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان بیان‌کرد: برای اینکه در ماه مبارک رمضان که به نوعی تقاضای مردم برای تامین‌کالاهای اساسی بالا می‌رود به مشکلی برنخوریم و کمبودی وجود نداشته باشد 1000 تن برنج، 600 تن مرغ منجمد و 400 تن روغن در بازار در حال توزیع‌ شدن است. 

اختصاص 3 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسیاحتکار 268 میلیاردی کالاهای اساسی در ری کشف شدذخائر استراتژیک در شرایط مطلوبی قرار دارد/ مردم دغدغه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی نداشته باشند
مویدی تصریح‌کرد: توزیع 150 تن گوشت منجمد و 800 تن نیز شکر از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تمام اقلام توزیعی در بازار با قیمت مصوب به دست مردم در مراکز فروشگاهی و محل‌هایی که برای عرضه تعبیه شده است به فروش می‌رسد.

وی با تاکید‌ بر توزیع 600 تن مرغ منجمد خاطرنشان‌کرد: به طور مرتب کشتارگاه‌های استان در حال کشتار و تولید مرغ گرم هستند و خوشبختانه در این حوزه هم کمبودی وجود ندارد.

انتهای پیام/865/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت