Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-28@04:34:07 GMT

افزایش ۱۲۷ کیلومتر خط لوله گاز در منطقه ۴ عملیات

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۱۷۲

افزایش ۱۲۷ کیلومتر خط لوله گاز در منطقه ۴ عملیات

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز از افزایش ۱۲۷ کیلومتری خط لوله فشار قوی گاز در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، محمد کامل گفت: پارسال با اجرای ۱۱ عملیات تزریق گاز و همراهی این مجموعه در بهره‌برداری از خطوط لوله جدیدالاحداث، در مجموع ۱۲۷ کیلومتر خط جدید به وسعت سرزمینی منطقه ۴ عملیات افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های متفاوت تزریق گاز در سال ۱۴۰۰ افزود: تزریق گاز به خط دیهوک به طول ۶۹ کیلومتر و خط جاجرم به گرمه به طول ۵۷ کیلومتر مهم‌ترین عملیات‌های اجراشده در این زمینه هستند.

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه این عملیات‌ها برای بالا بردن ضریب نفوذ استفاده از گاز در حوزه سرزمینی این منطقه انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به اجرای شبکه‌های محلی توسط گازهای استانی و با اجرای ۱۱ مورد عملیات تزریق گاز و در نتیجه آن گازدار کردن قسمتی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، جمع زیادی از هموطنان به‌ویژه در مناطق محروم استان‌های خراسان، از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

منبع: شانا

کلیدواژه: محمد کامل منطقه 4 عملیات انتقال گاز شرکت انتقال گاز ایران سال 1400 منطقه ۴ عملیات تزریق گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان