Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک متخصص بیماری‌های قلب و عروق گفت: بیماران فشارخون نباید به صورت خودسر دارو‌های خود را قطع کنند، باید به پزشک مراجعه و شرایط را توضیح داده تا پزشک بتواند درباره تغییر داروی آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: مرجان حاج احمدی، با اشاره به خطرات پیش روی بیماران مبتلا به فشارخون، اظهار کرد: بیماری فشارخون علی رغم آن‌که بی‌علامت و خاموش است اما می‌تواند عوارض جدی و طولانی مدتی‌ مانند سکته‌های مغزی و قلبی، نارسایی کلیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به دنبال داشته باشد.

متخصص بیماری‌های قلب و عروق افزود: اگر فشارخون را چک کردیم و عدد از نرمال بالاتر رفت می‌توان به پزشک مراجعه و اقدامی برای کنترل فشارخون کرد.

این متخصص بیماریهای قلب و عروق ادامه داد: از آنجایی که فشار خون یک بیماری خاموش است ممکن است در حین درمان بیماران آن را انکار و یا از درمان اجتناب کنند، حتی ممکن است برخی‌ها به درمان‌های گیاهی مانند تغییر رژیم غذایی رجوع کنند، اما باید دانست مادامی که پزشکان شما را موظف به مصرف داروی فشارخون کردند تا پایان عمر این داروها باید مصرف شود.

وی ادامه داد: هیچ کدام از عوارض داروی فشارخون به اندازه مشکلات فشارخون جدی نیستند. اگر دیدید دارویی با سیستم بدن شما سازگار نبود می‌توانید از سایر داروهای همان بیماری استفاده کنید و در همین باره باید بگویم این داروها تحت پوشش بیمه نیز هستند.

این متخصص بیماری‌های قلب و عروق تأکید کرد: بیماران فشارخون نباید به صورت خودسر داروهای خود را قطع کنند، باید به پزشک مراجعه و شرایط را توضیح داده تا پزشک بتواند درباره تغییر داروی آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما به بیماران فشار خون این است که ورزش را فراموش نکنند، حداقل ۳۰ دقیقه ورزش در روز داشته باشند و ۵ تا ۶ روز در هفته ورزش کنند و از سیگار و مصرف دخانیات به دور باشند.

بیشتر بخوانید: روزه‌دارانی که دارو مصرف می‌کنند بخوانند؛ بدون مشورت با پزشک دز مصرفی یا ساعت دارو را تغییر ندهید

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: فشارخون بیماری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فشارخون بیماری قلب و عروق متخصص بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید

 سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار ۹۰۰ در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

به گزارش ایرنا، «اصغر بالسینی با بیان اینکه سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند، اظهار داشت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وی ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی(ع) و بارگاه امام رضا(ع) است، گفت: عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی در پایان با تاکید بر اینکه عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است، بیان کرد: دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است