Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@00:12:44 GMT

۴۰۷ واحد صنفی متخلف پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۲۳۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۴۰۷ واحد صنفی که اقدام به ارائه مواد غذایی گرم کرده و زمینه روزه خواری را فراهم کرده بودند پلمب شد. ناطقان: سردار حسین رحیمی گفت: همه اغذیه فروشی‌ها موظف به رعایت ضوابط هستند از این رو فعالیت واحد‌های فروشی در حد فاصله بین سحر تا افطار ممنوع است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایانه‌های مسافربری که محل تردد مسافران است صرفاً ارائه غذا سرد آن هم باید با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه رمضان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه حلول ماه مبارک رمضان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: متخلف ، ناطقان ، پلمپ ، صنفی ، انتظامی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: متخلف ناطقان پلمپ صنفی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد