Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به منظور بهبود خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و با در نظر گرفتن ارزش واقعی منازل مسکونی ، میزان تعهدات بیمه حوادث و بلایای غیرمترقبه (ساختمان و اثاثیه ) در سال جاری افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه و امور ایثارگران ، به منظور بهبود خدمت رسانی به بیمه شدگان ، میزان تعهدات بیمه آتش سوزی منازل کارکنان  در مقایسه با ارزش ریالی واقعی منازل مسکونی در بروز حوادث و بلایای غیر مترقبه (ساختمان و اثاثیه ) ، بر پایه مجموع ارزش سرمایه همکاران در سال جاری اقدام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، در راستای ارتقاء سطح رفاه کارکنان خدوم شهرداری تهران، در سال جاری با افزایش 4/5 برابری تعهدات بیمه‌نامه آتش سوزی ساختمان و اثاثیه منزل، این تعهد از رقم 205,000,000 میلیون تومان به مبلغ 1,050,000,000 تومان افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران؛ مدیرکل سلامت شهرداری تهران در ایین آغاز زندگی مشترک این دو زوج گفت: بسترسازی برای آغاز زندگی مشترک برای همه گروه‌های جمعیتی و سنی از جمله افراد دارای معلولیت از موضوعاتی است که این اداره کل در شهرداری تهران دنبال می‌کند. 

حمید صاحب با بیان اینکه در سال گذشته از سوی یکی از مجموعه‌های مرتبط با حوزه ناشنوایان جشن ازدواج برای ۵۰ زوج برگزار شده است، افزود: در سال جاری تسهیل گری ازدواج با استفاده از مشوق‌هایی که در قانون پیش بینی شده است در دستور کار قرار دارد و امیدواریم امسال شاهد اجرای مراسم پیوند زوجین جوان دارای معلولیت بیشتری با یکدیگر باشیم.

به گفته وی، با همکاری تشکل‌های مرتبط با حوزه افراد دارای معلولیت جشن ازدواج برای گروه‌های مختلف معلولیت برگزار شود. 

در این آیین که با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، خطبه عقد این زوجین جاری و هدایایی به انان اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند