Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌مدیره بانک سپه از اختصاص بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای حمایت از نیازمندان در سال ۱۴۰۱ خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: حامد هیئت داودیان عضو هیئت‌مدیره بانک سپه در برنامه زنده تلویزیونی «در پناه عشق» شبکه 2 سیما درباره برنامه‌های بانک سپه برای اعطای وام قرض‌الحسنه در سال 1401 گفت: ما در سال 1399 مبلغ 159 هزار میلیارد ریال را به امر قرض‌الحسنه اختصاص دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 1400 مبلغ 184 هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت شد و در نظر داریم در سال جاری نیز 200 تا 220 هزار میلیارد را به سنت نیکوی قرض‌الحسنه تخصیص دهیم که برآورد ما این است 50 تا 60  درصد آن به وام ازدواج تعلق گیرد.

وی درباره اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه یادآور شد: در مورد قرض‌الحسنه، تمامی موارد مربوط به قرض‌الحسنه بر مبنای قانون عملیات بانکی بدون ربا در بانک سپه انجام می‌شود.
هیئت داودیان در پاسخ به این سؤال که آیا دریافت‌کنندگان تسهیلات واقعاً روال سختی را پیش رو خواهند داشت، اظهار داشت: روال آن سخت نیست، اما وظیفه‌داریم طبق بخش‌نامه‌های بانک مرکزی حداقل مدارک را اخذ نماییم؛ به‌طور مثال فردی که برای دریافت وام درمان مراجعه می‌کند، باید مستندات بیماری را که به تائید بیمارستان و پزشک رسیده به همراه داشته باشد.
وی افزود: با همکاران جلسات مختلفی را برگزار کردیم و آموزش‌های لازم هم داده‌شده و ازآنجاکه دولت محترم نیز تأکید کرده با حداقل ضمانت این وام در اختیار نیازمندان قرار گیرد، ما نیز این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم.
عضو هیئت‌مدیره بانک سپه به وام بدون ضامن که وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی دستور آن را ابلاغ کرده اشاره کرد و افزود: کسانی که حقوق خود را از بانک‌ها دریافت می‌کنند می‌توانند در صورت وجود منابع، تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند؛ چون حقوق به بانک موردنظر واریز می‌شود و بانک نیز می‌تواند اقساط را به‌موقع کسر کند و دیگر نیازی به ضامن وجود ندارد.
هیئت داودیان در پاسخ به این سؤال که سال 1400 را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه بانک سپه در سال 1400 مبلغ 184 هزار میلیارد ریال به امر قرض‌الحسنه اختصاص داد که از این مبلغ 88 هزار میلیارد ریال برای قرض الحسنه ازدواج و اشتغال زایی پرداخت شد. بنابراین بانک سپه علاوه بر مسئولیت حرفه ای خود در اقتصاد و بازار پولی، از مسئولیت اجتماعی خود نیز غافل نشده است.
عضو هیئت مدیره بانک سپه درباره جزئیات وام ازدواج در سال 1401 نیز اظهار داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از 01/‏01/‏1397‬ بوده است، 120 میلیون تومان و با دوره بازپرداخت ده‌ساله است و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست‌وپنج سال و زوجه‌های زیر بیست‌وسه سال نیز 150 میلیون تومان خواهد بود که بانک سپه نیز همچون سال‌های گذشته این وام‌ها را در چارچوب قوانین بانک مرکزی به بهترین شکل در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو هیئت مدیره بانک سپه تسهیلات قرض الحسنه هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درحالی که محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد اما  از حالا شایعاتی مبنی بر اینکه برای فصل آینده محرم نویدکیا گزینه اصلی فصل آتی سپاهان است مطرح شده است. 

با وجود مطرح شدن این شایعه در حال حاضر وضعیت مدیریتی باشگاه سپاهان هنوز مشخص نیست و بعد از استعفای منوچهر نیک فر از مدیریت این باشگاه هنوز هیئت مدیره سپاهان مدیر جایگزینی انتخاب نکرده و فعلا وظایف مدیریتی در هیئت مدیره این باشگاه تقسیم شده تا امور باشگاه بگذرد.

در ماه های گذشته هم برخی اسامی مثل یاسر معاصر برای حضور در مدیریت سپاهان مطرح شده اما پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد هنوز مجموعه کارخانه فولاد مبارکه و هیئت مدیره سپاهان برای انتخاب نفر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اند.

با توجه به اینکه هنوز باشگاه سپاهان مدیرعامل ندارد اولویت اول مجموعه مدیریتی در این باشگاه انتخاب یک مدیرعامل است و بعد از آن در خصوص انتخاب مربی فصل آینده این باشگاه تصمیم گیری خواهد ضد ضمن آنکه مورایس  روز دوم تیرماه سال 1401 قراردادی سه ساله با باشگاه سپاهان امضا کرد و به این ترتیب او برای فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد.

مورایس رسماً سرمربی سپاهان شد

با این شرایط باشگاه سپاهان اگر قصد همکاری با مربی پرتغالی را ندارد باید ابتدا تکلیف مورایس را برای فصل آینده مشخص کند و سپس در تدارک انتخاب مربی جدید باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور