Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه غرب ارتش در نشست خبری که به مناسبت روز ارتش در سالن جلسات شهید ادبیان برگزار شد بلا بیان این مطلب که به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی اضافه خدمت سربازان بخشوده می شود گفت : در هفته ارتش برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده از جمله؛ مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح پادگان و کوه های نظامی، محفل انس با قرآن برای خانواده ها و پادگان نظامی، دیدار با نماینده ولی فقیه، عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای مسابقات ورزشی در سطح پادگان نظامی و خانواده ها به صورت مجزا، تکریم از خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و دیدار با خانواده معظم شهده انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در روز ارتش رژه به صورت خودرویی برگزار می شود، افزود: رژه روز ارتش در روز دوشنبه 29 فروردین ساعت 8:30 دقیقه صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود. طاهری افزود: امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل ضرورت اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی رژه روز ارتش به صورت خودرویی برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه ارتش همواره در حراست از این مرز و بوم و اهداف و آرمان‌های والای انقلاب آماده جانفشانی است، تاکید کرد: برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا افزود: در طی هفته ارتش همچنین در راستای محرومیت زدایی، اکیپ های پزشکی ارتش به مناطق روستایی محروم استان اعزام شدند تا به ویزیت رایگان اهالی این روستاها بپردازند. امیر طاهری در ادامه افزود: علیرغم تحریم های اقتصادی تجهیزات ارتش توسط متخصصان داخلی ساخته شده و ادوات نظامی آماده عملیات می باشند و امروز ارتش و نیروهای مسلح دانش محور می باشند. وی گفت: ارتش در حال حاضر در کمترین زمان ممکن در مقابل دشمن حضور پیدا می کند و به بهترین نحو ممکن در دفاع از ملت و کشور نقش آفرینی خواهد کرد. امیر طاهری در پایان تاکید داشت: امروز ارتش بیش از 5 هزار کیلومتر از مرزهای کشور را با افتخار و شایستگی حفاظت می کند و در غرب کشور نیز 250 کیلومتر از مرز در اختیار ارتش قرار دارد و با توجه به تجهیزات الکترونیکی به صورت شبانه روز مرز را رصد می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتش هفته ارتش روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی