Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت کاردستی و درست کردن وسایل دکوری یکی از بهترین روش های سرگرمی و سودآور در خانه است.

ساخت کاردستی و درست کردن وسایل دکوری یکی از بهترین روش های سرگرمی و سودآور در خانه است.

علاوه بر اینکه کاردستی های خاص حتی می توانند در دوره تحصیل ما و یا حتی برای استفاده در زندگی نیز موثر باشند، حتی می توانید با فروش آن ها کسب درآمدهایی نیز داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید خیلی راحت و ساده با دستان خود انواع مختلفی از کاردستی های خلاقانه و چیزهای دکوری زیبا را درست کنید.

همچنین می توانید از ساده ترین چیزهای موجود در خانه خود نیز کاردستی های مبتکرانه و شگفت انگیز بسازید.

کاردستی های تزئینی و وسایل دکوری علاوه بر این که قدرت خلاقیت و استعداد شما را رشد می دهند، برای زیباتر کردن محیط خانه، اتاق ، باغ و حتی دفتر کار شما نیز عالی هستند.

حتی می توانید در یک زمینه خاص ساخت کاردستی فعالیت های بیشتری انجام دهید و اقلام خاص و شگفت انگیزی را برای کسب درآمد تیهه کنید.

ما در ادامه چندین روش ساخت کاردستی خاتگی را با شما در میان می گذاریم که می توانید خودتان با دستان خود نمونه آن ها را در منزل تهیه کنید.

بسته به این که شما به ساخت کاردستی های خلاقانه در چه سبکی علاقه داشته باشید، می توانید خیلی راحت با چیزهای مختلفی مانند سیمان، رزین اپوکسی، کاغذهای رنگی کاردستی، کاردستی با کارتن، مهره های تزئینی، چوب بستنی و یا هر چیز دیگری کاردستی های خارق العاده و کم نظیری بسازید.

با سیمان کاردستی های دکوری عالی بسازید

سیمان ، سیمان سفید و خاک های سفالی یکی از بهترین اقلام ساخت کاردستی های شگفت انگیز و ارزشمند هستند.

با این اقلام ساده می توانید کاردستی های بزرگ، خاص و منحصر به فردی بسازید که چشمان همه را به خودشان خیره می کنند.

استفاده از سیمان و سیمان سفید برای ساخت مجسمه ها ، آبنماها، حوضچه ها، گلدان، سبد، سطل و غیره از گذشته رایج بوده است.

ساخت کاردستی با آن ها نیز راحت می باشد و شما می توانید علاوه بر سیمان، به کمک مقداری شن ، آب و برخی از چیزهای دیگر کاردستی های دکوری فوق العاده کم نظیری بسازید.

می توانید خیلی راحت و ساده ، با سیمان ، شن و ماسه، پمپ آب، لوله پی وی سی و لوله های پلاستیکی و برخی از چیزهای ساده دیگر آبنماهای تزئینی درست کنید که نظر همه را جلب خود می کند.

یا اینکه می توانید برای تزئین باغ و حیاط خانه خود گلدان های سیمانی مقرون به صرفه و شیک بسازید.

آبنماهای دکوری داخلی و گلدان های خانگی یکی از بهترین اقلام های ساخت کاردستی های با ارزش و گران بها هستند.

در نظر داشته باشید که هنگام کار با سیمان باید برای مدتی آن را خیس کرده و به اصطلاحی آن را آب دهید. (یک قطعه سیمانی برای جذب بیشتر ملات باید در روزهای ابتدائی چندین بار آب داده شود).

می توانید در اینترنت بسیاری از ویدئو های ساخت آبنماهای سیمانی و گلدان ها را تماشا کنید، سپس به راحتی خواهید توانست در خانه نمونه آن ها را بسازید.

با مواد بازیافتی، وسایل جذاب بسازید

یکی دیگر از ایده های خلاقانه و بسیار مقرون به صرفه، مانند درست کردن کاردستی جالب و کم نظیر، استفاده از وسایل دور ریختنی و قابل بازیافت است.

مطمئنن شما نیز از حجم عظیم زباله های بازیافتی دنیا خبر دارید. همه ما در تولید زباله های تجدید ناپذیر مقصر هستیم و جالب است که بدانید می توانید خیلی راحت و آسان این چرخه را حداقل از دوش خود بردارید.

می توانید با مواد قابل بازیافتی مانند بطری های پلاستیکی، کارتن های مقوایی، ظرف های یکبار مصرف، قوطی ها و شیشه های خالی و یا هر چیز دیگری وسایلی شیک و جذاب بسازید که برای بقیه نیز قابل ارزش است.

البته که شما می توانید برای ساخت این وسایل خاص از نخ های کاموایی، مهره های تزئینی ، ربان ها و یا هر چیز دیگری استفاده کنید تا کاردستی هایی کم نظیر و شیک بسازید.

از ساخت آویز های دیواری، دیوارکوب ها یا دریم کچر گرفته تا ساخت جاکلیدی، گلدان های زیبا و یا هر چیز دیگری.

مطمئنن با جست و جو در اینترنت بسیاری از ایده های ساخت کاردستی های خلاقانه با وسایل بازیافتنی را مشاهده خواهید کرد.

ساخت وسایل دکوری با مواد بازیافتی و برخی از چیزهای تزئینی دیگر می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین روش های ساخت وسایل ارزشمند و جالب باشد.

حتی می توانید با ویدئوهای آموزشی و درست کردن کاردستی، ایده های مختلفی را در ذهن خود ثبت کنید و در نهایت ایده خاص و منحصر به فرد خود را اجرا کنید.

با رزین اپوکسی جواهرات و بدلیجات شگفت انگیز بسازید

رزین اپوکسی یکی از جالب ترین و مفید ترین اقلامی است که برای ساخت وسایل ارزشمند و کاردستی های جذاب قابل استفاده می باشد.

رزین اپوکسی شما را قادر می سازد تا در قالب ریخته گری هر شیء، وسیله تزئینی، جواهراتی مانند انگشتر، گوشواره یا دستبند ، جاکلیذی، آویزهای دکوری و بسیاری از چیزهای قابل توجه دیگر را درست کنید.

ساخت وسایل شیک و جذاب با رزین اپوکسی نیز بسیار کار راحتی است و می توانید در خانه خود انواع گوناگون از ایده های خلاقانه مورد نظر خود را پیاده سازی کنید.

فقط کافیست تا قالب مورد نظر خودتان را آماده کنید، رزین را در قالب بریزید و چیزهایی تزئینی مانند گل های خشک شده یا هر چیز دیگری را به آن اضافه کنید، در نهایت نیز با اضافه کردن هاردنر یا سخت کننده مخصوص رزین شاهد سفت تر شدن این کاردستی جالب خواهید بود.

با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید بسیاری از ویدئوهای آموزشی ساخت کاردستی با رزین اپوکسی را تماشا کنید و خودتان در منزل خود این سبک کاردستی های فوق العاده زیبا و دوست داشتنی را درست کنید.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ساخت کاردستی کاردستی کاردستی چیز دیگری ساخت کاردستی یکی از بهترین رزین اپوکسی وسایل دکوری ساخت وسایل درست کردن درست کنید گلدان ها خانه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)

 آن زمان، کشتی‌هایی که بین ایونیا و اژه حرکت می‌کردند، مجبور بودند پلوپونز را دور بزنند؛ مسیری خطرناک و طوفانی به طول تقریبی ۳۴۰ کیلومتر. راه‌حل این بود که «دیولکوس» ساخته شود؛ جاده‌ای سنگفرش‌شده بین بندر خلیج کورینس (دریای ایونیا) و بندر خلیج سارونیک (دریای اژه). 

به گزارش فرادید، اگرچه شواهد باستان‌شناسی کامل نیست، اما به نظر می‌رسد از یک بندر به بندر دیگر، قایق‌ها یا محموله‌ها (یا هر دو) روی وسایل چرخ‌دار بارگیری شده و از طریق تنگه کشیده می‌شدند. یکی از بخش‌های جاده دارای مسیرهایی با شیارهای هدفمند است که جزو نخستین نمونه‌های شبیه به راه‌آهن‌های امروزی در تاریخ به حساب می‌آید. 

دکتر جورجیوس اسپیروپولوس، دستیار رئیس اداره آثار باستانی کورینتی می‌گوید دیولکوس نخستین تلاش سیستماتیک برای تسهیل حمل و نقل کالا و کشتی‌های جنگی از سارونیک به خلیج کورینس و بالعکس بود. 

این مسیر باستانی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای فناوری دوران باستان، تقریباً موازی با کانال کنونی کورینس بود. به طرز شگفت‌انگیزی، بقایای این مسیر هنوز به وضوح در چند مکان در اطراف کورینس، عمدتاً در املاک دانشکده مهندسی دیده می‌شود. 

بخشی از جادۀ موسوم به دیولکوس در یک پایگاه نظامی یونانی در شمال کانال کورینتیان

یک سطح شیبدار سنگی وجود داشت که به انتهای شمال غربی دیولکوس می‌رسید، جایی که اکنون پوزیدونیا در کورینس قرار دارد. آن زمان برده‌ها از طناب‌های عظیم برای بالا کشیدن کشتی‌ها از سطح شیب‌دار استفاده می‌کردند. 

مردان آن‌ها را روی یک قاب چوبی محکم که بالای سطح شیب‌دار بود، می‌کشیدند. برای اینکه کشتی‌ها تا حد امکان سبک شوند، دکل‌ها و سایر وسایل متحرک آن‌ها پس از رسیدن به خشکی برداشته می‌شدند. سپس، با استفاده از جرثقیل‌های دستی عظیمی که توسط چند نفر هدایت می‌شدند، کشتی‌های بزرگ با زاویه نود درجه چرخانده می‌شدند تا با دیولکوس همتراز شوند. سپس، به سمت سطح شیب‌دار سنگی دیگری کشانده می‌شدند تا به بالای یک زیرآویز آهنی برده شوند. 

این چرخ‌های عظیم که شبیه زیرشاسی‌های قطار باری امروزی بودند، در طول هر دو طرف حرکت می‌کردند و کشتی‌ها را به آن سوی دیولکوس می‌بردند. جابجایی چنین کشتی‌های عظیمی در خشکی به این شیوه، مثالی از شاهکار مهندسی و قدرت فوق‌العاده است، حتی اگر شیب جاده فقط حدود سه درصد افزایش می‌یافت. 

کانال کورینس در یونان

نیروی انسانی و دانش فنی پیشرفته، دیولکوس را قادر ساخت قرن‌ها کار کند و خاطرات مردانی را که بلوک‌های عظیم اهرام مصر باستان را حمل و جابجا می‌کردند، تداعی کند. از این وسایل قرن‌ها استفاده شد. شیارهای عمیق سنگ‌ها تضمین می‌کرد چارچوب زیرین کشتی و بار گرانبهای آن تا زمانی که به سمت دیگر تنگه برسند، در مسیر سالم باقی می‌مانند. 

فرمانروایان باستانی مختلف، از جمله ژولیوس سزار و اسکندر مقدونی، به حفر کانال در سراسر تنگه کورینس فکر میکردند. سال ۶۷ پس از میلاد، امپراتور روم، نرون، تلاش کرد با استفاده از هزاران برده، کانالی بین بنادر کورینس بسازد، اما این پروژه خیلی زود رها شد. 

در دهه ۱۸۰۰، دولت یونان تصمیم گرفت از ساخت کانال کورینس حمایت کند. این کار سال ۱۸۸۹ آغاز و سال ۱۸۹۳ تکمیل شد و یک رویای بیش از ۲۰۰۰ ساله را برآورده کرد. 

این کانال بین ۲۱ تا  ۲۵ متر عرض دارد و از سنگ آهک بریده شده است. با وجود اینکه کانال فاقد قفل است، قایق‌ها را می‌توان با بالا و پایین بردن پل‌های شناور در دو انتهای آبراه کنترل کرد. پلوپونز که اکنون به طور رسمی یک جزیره است، توسط یک راپل (پل-بزرگراه) که بالای کانال قرار دارد به بقیه یونان متصل می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جاده‌ای 2600 ساله که پدر «راه‌آهن» به حساب می‌آید(+عکس)
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • با پوست گردو، اسپیکر بلوتوث آر جی بی بسازید(فیلم)
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟