Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه گفت: ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان مرکزی با برگزاری بازی آلومینیوم اراک با خلیج‌فارس ماهشهر با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران موافقت نموده و کلیه تمهیدات در این راستا پیش‌بینی‌شده که در صورت موافقت سازمان لیگ ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان تماشاگران خواهد بود و شرط حضور تزریق دو دوز واکسن است و انتظار داریم کلیه پروتکل‌های بهداشتی با حساسیت دنبال شود تا تجربه موفقی به ماندگار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در ستاد کرونا استان مرکزی گفت: با بازگشایی مدارس شاهد حیات تازه آموزش و پرورش در سطح استان هستیم و با تمهیداتی که قبل از نوروز در مدارس برای بازگشایی انجام شده امروز روند آموزش حضوری مطلوب است و همه باید کمک کنند این روند ادامه پیدا کند.

مخلص الائمه اظهار کرد: علیرغم اینکه در چندین شهر استان روند افزایشی بوده ولی با توجه به تأثیر واکسیناسیون در چندین روز آینده پیش‌بینی شرایط بهتری را خواهیم داشت و تأثیر واکسیناسیون در موج هفتم بسیار محسوس است و تقاضا داریم مردم نسبت به تزریق سه دوز واکسن اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: در استان مرکزی میزان واکسیناسیون دوز اول ۹۶ درصد، دوز دوم ۸۹ درصد و دوز سوم ۵۰ درصد است که این میزان از میزان میانگین کشوری بالاتر است.

استاندار مرکزی افزود: بعد از تعطیلات نوروزی شاهد کاهش حساسیت مردم نسبت به تزریق واکسن هستیم و نیاز است این حساسیت به واکسن دوباره در جامعه احساس شود و مردم و مسئولین باید جلوی عادی انگاری ها را بگیرند چراکه وضعیت آینده ویروس مشخص نیست و هرگونه سهل انگاری ما را با شرایط خطرناک مواجه می کند.

مخلص الائمه بیان کرد: با توجه به نزدیکی ایام لیالی قدر و افطاری ها نیاز است پروتکل های بهداشتی با دقت و حساسیت دنبال شود و رعایت فاصله گذاری ها و شیوه بهداشتی بسته بندی و توزیع اقلام افطاری یک ضرورت مهم است.

وی گفت: ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان مرکزی با برگزاری بازی آلومینیوم اراک با خلیج فارس ماهشهر با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران موافقت نموده و کلیه تمهیدات در این راستا پیش بینی شده که در صورت موافقت سازمان لیگ ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان تماشاگران خواهد بود و شرط حضور تزریق دو دوز واکسن است و انتظار داریم کلیه پروتکل های بهداشتی با حساسیت دنبال شود تا تجربه موفقی به ماندگار بماند.

استاندار مرکزی یادآور شد: در لیالی قدر با محوریت سازمان تبلیغات و مشارکت دستگاه های متولی برگزاری مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشتی مانعی ندارد و با توجه به رنگ بندی شهرستان ها شیوه نامه ها ابلاع شده که تا حد امکان و اجازه شرایط جوی در فضاهای رو باز باید برگزار شوند و در غیر اینصورت در فضاهای بسته شهرهای قرمز با ۳۰ درصد از ظرفیت و مدت ۹۰ دقیقه، شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد ظرفیت و ۹۰ دقیقه، شهرهای زرد با ۷۰ درصد و ۹۰ دقیقه و شهرهای آبی با ۱۰۰ درصد ظرفیت و بدون محدودیت زمانی برگزار کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس امسال به شکل حضوری و با حضور باشکوه مردم برگزار می شود و همچنین نماز عید سعید فطر نیز به شکل حضوری خواهد بود.

مخلص الائمه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به اطلاع رسانی مکان های واکسیناسیون اطلاع رسانی مرتب و جامعی داشته باشد و در اراک دو مرکز واکسیناسیون سیار پیش بینی شده و نیاز است در شهر ساوه مرکز سیار راه اندازی شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: متاسفانه از عملکرد شهرداری اراک بابت فراکارت هوشمند رضایت نداریم و عملکرد خوبی تاکنون نداشته چراکه این موضوع موجب نارضایتی مردمی شده وشهرداری اراک باید در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشد و روند آن را تسریع کند.

رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس یک ضرورت مهم است

بهنام نظری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در ستاد کرونای استان مرکزی گفت: خوشبختانه با موفقیت تیم آلومینیوم اراک شاهد صعود این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستیم که یک موفقیت بسیار بزرگ برای اراک و استان محسوب می شود و برای بازی روز دوشنبه این تیم با خلیج فارس ماهشهر، استان مرکزی آمادگی پذیرایی از تماشاگران را دارد.

نظری اظهار کرد: با تمهیدات انجام شده موافقت حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در بازی آلومینیوم و خلیج فارس ماهشهر انجام شده و شرط حضور تماشاگران تزریق ۲ دوز واکسن است و امروز در سازمان لیگ جلسه تخصصی آن برگزار می شود که نتیجه نهایی و چگونگی فروش بلیط این بازی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: با تمهیدات پیش بینی شده بلیط به افرادی که ۲ دوز واکسن را تزریق کرده اند فروخته خواهد شد و قطعا برگزاری این بازی با حضور تماشاگران در ایجاد امید و نشاط جامعه اثرات مطلوبی خواهد داشت و پیروزی تیم آلومینیوم خوشحالی مردم را در پی خواهد داشت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: رسانه‌ها و افراد تاثیر گذار باید برای تشویق مردم به واکسیناسیون و تزریق سه دوز واکسن فعالیت بیشتری داشته باشند و با تهیه محتوای فاخر و اثرگذار علمی و آموزشی مردم را برای تزریق واکسن و تکمیل زنجیره تشویق کنند.

نظری گفت: عادی انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از عید نوروز باعث شده تا کمترین رغبت به تزریق واکسن به وجود آید که باید جلوی این عادی انگاری گرفته شود.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس در استان ادامه داد: روند آموزش حضوری در استان مرکزی مطلوب است و والدین فرزندان خود را با اطمینان رعایت پروتکل های بهداشتی به ما سپرده اند و نباید به این اعتماد مردم کم توجهی شود و رعایت همه جانبه پروتکل های بهداشتی در مدارس یک ضرورت مهم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با روحیه جهادی برای انجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا وارد میدان شد و کار انقلابی به ماندگار گذاشت و باید تزریق واکسن نیز ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضور ۳۰ درصدی تماشاگران خلیج فارس ماهشهر پروتکل های بهداشتی استاندار مرکزی آلومینیوم اراک استان مرکزی پیش بینی شده مخلص الائمه تزریق واکسن دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس