Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهرداد صفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش و سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی اظهار کرد: به مناسبت روز ارتش ۳۰۰ برنامه در نظر گرفته شده که دیدار با امام جمعه، دیدار با کارکنان وظیفه، اهدای کمک‌های مومنانه، رژه نیروهای مسلح در میدان باباطاهر، برگزاری کلاس‌‌های ورزشی و عقیدتی بخشی از برنامه‌های این روز به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرزهای جنوب شرقی به طول ۹۶۵ کیلومتر به دست نیروهای زمینی مرزبندی می‌شود افزود: در مرزهای غربی نیز قریب دو سال است که کارکنان تیپ ۳۱۶ در حال حراست از مرزهای غربی هستند.

 فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به اینکه امسال سعی داریم در سالروز شهادت شهید قهرمان این شهید را بیشتر به مردم معرفی کنیم تأکید کرد:  این تیپ به نام شهید «قهرمان دودانگه» نامگذاری شده و به زودی یادواره‌ای در سالروز شهادت این شهید برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: کارکنان ارتش موفقیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف کسب کرده‌اند به طوری که در مسابقات کشورهای همسایه کارکنان نیروی زمینی رتبه اول را دارند و دو نفر از کارکنان به عنوان مربی در کشورهای خارجی کار می‌کنند.

صفری با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید، اقتصاد و دانش‌بنیان تصریح کرد: طرح‌های ما نظری است و اگر تصویب شود حمایت مالی از آنها را خواهیم داشت زیرا اشتغال‌آفرینی برای مهم مهم است و در این راستا یکی از طرح‌های اولویت‌دار ما مهارت‌آموزی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در قالب طرح کوثر به کارکنان منزل مسکونی اعطا می‌شود خاطرنشان کرد: در اجرای طرح کوثر با تدابیر فرماندهی نیروی زمینی ارتش، ساخت حدود ۲۳ هزار واحد مسکونی از سال ۹۷ آغاز شده که ۶۰۰ واحد در همدان در حال ساخت است، ۱۵۰ واحد ساخته و تحویل داده شده است.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان در خصوص وضعیت سامانه‌ها راداری و پهپادهای ارتشی نیز عنوان کرد: ارتش در بسیاری از ادوات نظامی و سامانه‌های دفاعی از جمله پهپاد به خودکفایی رسیده و حتی یگان‌های کوچک نیز به سامانه‌های پدافند مهاجر مجهز شدند. 

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در زمینه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی نیز ورود کرده است افزود: در طرح انتقال فاضلاب به سیستم فاضلاب شهری به طول ۵ هزار و ۸۰۰ متر، تاکنون ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: روز ارتش جمهوری اسلامی رژه نیروهای مسلح طرح مهارت آموزی رژه روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حاجی‌زاده درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

او افزود: برای همین ۲۰ درصد صف‌آرایی خیلی عجیب‌وغریبی شد. آمریکا، انگلیس و فرانسه به رژیم صهیونسیتی کمک کردند.

کد خبر 848557 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد