Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:19:53 GMT

۱ فوتی در اثر برخورد کامیون و تریلی در آزادراه قم-کاشان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۸۵۳

۱ فوتی در اثر برخورد کامیون و تریلی در آزادراه قم-کاشان

سیدمنصور میرابوطالبی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقوع یک سانحه تصادف در صبح امروز اظهار داشت: این سانحه تصادف ببین دو دستگاه خودرو کامیون و تریلی رخ داد.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه این حادثه در ۳۰ کیلومتری آزادراه قم-کاشان رخ داد، ابراز داشت: متأسفانه در این حادثه یک نفر از هموطنان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان با اشاره به اینکه به محض اطلاع یک تیم نجات از پایگاه شهید کریمیان طاهری جمعیت هلال احمر کاشان به محل اعزام شد، تصریح کرد: در این حادثه یک مورد هم رهاسازی داشتیم که انجام شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه از طرف کارشناسان و مسئولان مربوطه در حال بررسی است، گفت: مأموران و پرسنل آتش نشانی، راهداری، پلیس راه و اورژانس ۱۱۵ از حمله دستگاه‌های حاضر در صحنه بودند.

میرابوطالبی تاکید کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله مهمترین عوامل پیشگیری از حوادث است که به هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم ضمن احترام به حقوق دیگران، آرامش را در سفر به خود و خانواده هدیه بدهند.

کد خبر 5468210

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ماه رمضان 1401 مشهد خراسان رضوی گرد و غبار هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان گرگان آلودگی هوا انقلاب اسلامی هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین