Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@17:45:12 GMT

تولیدکنندگان برق در قزوین حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۹۶۱

تولیدکنندگان برق در قزوین حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین با سفر به بخش طارم در حاشیه بازدید از نیروگاه بادی طارم در جمع خبرنگاران گفت: قرار گرفتن استان قزوین در یک مسیر بادی از نعمت‌های خدادادی به استان است و استفاده از این ظرفیت می تواند منجر به تولید برق شود.

او افزود: منافع و مصالح مردم و دولت در این است که از انرژی های تجدید پذیر به جای انرژی های فسیلی استفاده شود و با تحقق این مهم ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، منجر به توسعه اقتصادی هم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین درباره آبرسانی اراضی قابل کشت بخش طارم گفت: زیتون طارم ظرفیت قابل توجهی در کشور است و بازار خوبی را در داخل و خارج از کشور دارد که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: تأمین آب و استفاده از طرح بازار آب جزو مهم ترین دستورکارهای استان است که منجر به توسعه اقتصادی استان و صرفه جویی در مصرف آب می شود.

او در خصوص حمایت از تولیدکنندگان برق گفت: هدف این است که یک امکان موازی برای تولیدکنندگان برق به وجود بیاید تا به‌ صورت مستقیم برق را به مصرف کنندگان بفروشند که در صورت تحقق این موضوع، سرمایه گذاران با اشتیاق بیشتری به این حوزه ورود می کنند.

اعلایی گفت: به دلیل حجم بالای واحدهای صنعتی در استان، بازار مصرف برق برای تولیدکنندگان برق وجود دارد و با توجه به هماهنگی های انجام شده این مهم محقق می شود.

استاندار قزوین افزود: موضوع آفت ملخ یکی از تهدیدهای مزارع استان است که در دستورکار جهاد کشاورزی قرار دارد و با توجه به امکانات موجود در استان، این اقدام به خوبی و با جدیت انجام می‌شود.

48

کد خبر 1622295

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین تولیدکنندگان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید