Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-03@03:07:02 GMT

قیمت گوجه‌سبز و توت‌فرنگی در بازار

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۴۰۱۹

قیمت هر کیلو گوجه‌سبز در مغازه‌های سطح شهر تهران کیلویی ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان می‌باشد.

به گزارش بازارنیوز؛ مشاهدات میدانی حاکی از کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه از جمله گوجه‌سبز و توت فرنگی است.



مصطفی دارایی نژاد با بیان اینکه گوجه سبز گرمسار به دست آمده و مقدار آن نیز بسیار زیاد است، گفت: از ابتدای ماه آینده نیز گوجه سبز ساوه و سپس شهریار وارد میدان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: قیمت گوجه‌سبز افت زیادی پیدا کرده است و از کیلویی ۳۰۰ هزار تومان به کیلویی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار رسیده است.



رئیس اتحادیه بارفروشان اضافه کرد: توت فرنگی گلستان و جیرفت نیز به دست آمده و توت فرنگی گلخانه‌ای نیز وارد بازار شده است. در حال حاضر قیمت هر کیلو توت فرنگی گلخانه‌ای در میدان مرکزی میوه و تره بار ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان و گلخانه فضای باز نیز کیلویی ۴۰ هزار تومان است.



بر اساس مشاهدات میدانی قیمت هر کیلو گوجه‌سبز در مغازه‌های سطح شهر تهران کیلویی ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان و توت فرنگی نیز کیلویی حدود ۸۰ هزار تومان است.


/ ایسنا

برچسب ها: قیمت گوجه‌سبز ، توت‌فرنگی ، میوه‌های نوبرانه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RBG

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قیمت گوجه سبز توت فرنگی میوه های نوبرانه توت فرنگی هزار تومان گوجه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد

غفوریان  با اشاره به اینکه در مجموع ۱۴ هکتار از اراضی سرخه زیر کشت گوجه سبز است، گفت: برداشت این محصول از اواخر فروردین آغاز شد و تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد و میانگین عملکرد این محصول در شهرستان بیش از ۱۰ تن در هکتار است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد باغ‌های گوجه سبز در این شهرستان مجهز به سامانه آبیاری نوین است، افزود: هفت هکتار از باغ‌های گوجه سبز غیربارور و بقیه بارور است که بیشترین ارقام آن اصلاح شده شامل برغانی و شهریار است.

رییس جهاد کشاورزی سرخه با تأکید بر اینکه این محصول شرایط و ویژگی منحصر به فردی در زمینه زودرس بودن محصول، زمان مناسب جهت برداشت و عرضه به بازار، نوبرانه بودن و طعم و مزه خاص با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه دارد، گفت: بر این اساس بیشترین سطح زیر کشت این محصول در روستای لاسجرد است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد