Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ۳ روزه بازدید از سفره خانه و قهوه خانه‌ها، گفت: در این طرح ۱۷ واحد صنفی متخلف برابر دستور قضائی پلمب شدند.

سرهنگ داریوش صادقی فر در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ویژه ماه رمضان خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ حرمت و منزلت آن در سطح جامعه اسلامی و مشاهده برخی تخلفات و جرائم غیر اخلاقی در واحدهای صنفی از جمله قهوه خانه ها و کافه ها اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پاوا شرق استان تهران و شهرستان های تابعه با همکاری اتاق های اصناف شهرستان ها و اتحادیه های مربوطه و با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی، در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این مقام مسئول افزود: با راه اندازی گشت مشترک در این طرح مأموران از ۱۱۸ واحد صنفی بازدید کردند و به ۵۱ واحد صنفی متخلف اخطار کتبی داده شد و با هماهنگی قضایی ۱۷ واحد صنفی متخلف پلمب و به متصدیان ۱۰۰ صنوف دیگر تذکرات لازم پیرامون رعایت قوانین انتظامی و شئونات اسلامی داده و ۱۲ نفر دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحد های صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قهوه خانه صنفی متخلف واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه‌ای مراجعه و پس از شکستن در انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده چندین پرونده مشابه نیز به پلیس واصل شد که با بررسی مستندات مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی همین فرد انجام شده و متهم به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از کشف این سرنخ در پرونده، کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهم را نیز در شرق تهران مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیر اموال مسروقه از این محل کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از انباری خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6093504

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی