Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه جنگ چاپ اسلام آباد در گزارشی نوشت سکوت جامعه بین المللی به ویژه مدعیان حقوق بشر در برابر (تروریسم دولتی) مستمر دولت‌های هند و رژیم صهیونیستی در کشمیر تحت کنترل و فلسطین اشغالی مایه تأسف است، در عین حال بنظر می‌رسد سازمان ملل متحد به وعده‌هایی که در زمان تأسیس آن به مردم سرتاسر جهان داده بود نیز عمل نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه پاکستانی افزود: شرایط در کشمیر تحت کنترل هند به گونه‌ای است که در راستای افزایش فشار‌های (ظالمانه) نیرو‌های نظامی هندی، علاوه بر کشت و کشتار مردم، انواع تحرکات نظامی با نام‌های اقدامات قانونی و عملیات جستجوی خانه به خانه در این مناطق صورت می‌گیرد، مردم ربوده می‌شوند و حرمت حجاب و قداست حریم شخصی از میان برداشته می‌شود.

نشریه جنگ اضافه کرد: از سوی دیگر، در فلسطین اشغالی نیز اوضاع به همین منوال سپری می‌شود. قدرت‌های بزرگ نه تنها نقض قوانین بین الملل از سوی دولت‌های نژادپرست را نادیده می‌گیرند، بلکه از نحوه رفتار برخی از کشور‌ها نیز تشویق به گسترش ظلم و اشغالگری بطور برجسته‌ای نمود پیدا می‌کند.

نمونه‌هایی از این مثال را می‌توان بازگشایی برخی از سفارت خانه‌ها در قدس (اشغالی) یا گفتگو‌های اخیر مقامات وزارتی آمریکا و هند در خصوص چشم پوشی از پرونده «کلبوشن یادو» (افسر بازنشسته هندی که به اتهام جاسوسی و خرابکاری در پاکستان دستگیر شده بود) را می‌توان یاد کرد که ادعای پاکستان را که بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل یکی از طرفین مسئله کشمیر است را بی اساس خوانده بودند.

روز پنجشنبه، چهار جوان کشمیری در عملیات موسوم به عملیات جستجوی خانه به خانه در منطقه «باری گام » واقع در «شوپیان» کشمیر تحت کنترل بدست نظامیان هندی کشته شدند، همچنین اطلاعاتی از شهادت شش تن از فلسطینیان در شهر‌های «جنین » و « رام الله » بدست نظامیان صهیونیست در فلسطین اشغالی در دست است.

نیرو‌های هندی و صهیونیست، محاصره شهرک‌ها و اقدامات وحشیانه انجام گرفته در آن را اقدامات خشونت آمیز علیه  متهمان می‌نامند و ضروری است که جامعه بین الملل، به ویژه کشور‌های قدرتمند براساس بستر‌های تعیین شده در سازمان ملل متحد، بر اینگونه اقدامات نظارت جدی داشته باشند تا از پایمال شدن بیش از پیش حقوق کشمیری‌ها و مردم فلسطین جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل عام کشمیر مسلمانان کشمیر فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که نسخه‌های انگلیسی و فارسی آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقا و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجاد شده در رابطه با روایتی از آیت‌اللله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشر شده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده شده برای ایشان نه‌تنها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشورها مواجه شده است، تاکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تاکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های مان، متعهد می‌باشیم. علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکوهای برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود