Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت ارتباطات اعلام کرد: طرح حمایت از حقوق کاربران برای بررسی بیشتر به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شد.

به گزارش فارس، مهدی سالم رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ادامه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در شورای عالی فضای مجازی خبر داد.

وی در توئیتی نوشت: ‏با نامه رئیس مجلس، طرح موسوم به صیانت برای بررسی به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این،‌ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس شورای عالی فضای مجازی درخواست کرده بود که دولت و شورای عالی فضای مجازی سیاست‌های کلان مربوط به فضای مجازی را مشخص کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای عالی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، افزود: تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری به دبیرخانه جهت گزارش به رئیس جمهور ارسال نمایند.

وی ضمن اشاره به رهنمودهای رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در خصوص تاکید ویژه به امنیت غذایی و تأمین غذای سالم برای مردم کشور، اظهار داشت: اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، مستلزم تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرایی شدن سند در محورهای مختلف از جمله تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم است.

کد خبر 6088255 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا