Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین شکوه فر روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: توقع مان از مدیران کل استان ها و روسای هیات‌های ورزشی این است که در این سطح تعاملی بدرخشند زیرا هرچه این تعامل بیشتر باشد، موفقیت بیشتری را کسب خواهند کرد.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان خطاب به ستوده نژاد مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: شما از امروز لباس خدمت به ورزش و جوانان استان را بر تن کرده اید، این لباس به لطف خون شهدا به شما امانت داده شده است و باید شبانه روز در حفظ این لباس تلاش کرده و به نفر بعدی تحویل دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوه فر ضمن تشکر از خدمات و زحمات ایوب بهتاج، وی را جزو مدیران لایق ورزش و جوانان معرفی کرد و گفت: مجموعه عملکردی اداره کل آذربایجان‌شرقی، در دوران مدیریتی ایشان، همواره در رتبه یک و ۲ بوده است. 

وی با بیان اینکه مبانی مدیریت در این دولت، مبتنی بر محبت است، گفت: مدیرانی که این‌گونه نباشند با دولت همسو نیستند.

شکوه فر خاطرنشان کرد: آنچه قلوب را نسبت به یک فرد آرام و علاقمند می‌کند این است که در قلب آن فرد هم نسبت به جامعه هدف، محبت وجود داشته باشد. 

علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس هم با اشاره به اینکه وظیفه اول مدیران ورزشی بعد از کرونا، توجه ویژه به ورزش همگانی است، اظهار کرد: همه مدیران استانی باید با قدرت تمام به کمک ورزش بیایند.

وی با انتقاد از اینکه در سطح فدراسیون‌های مختلف کشوری، جز یک نفر، چهره آذربایجانی نداریم، یادآور شد: چند روز قبل با آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم و با موافقت ایشان حکم ابقاء سرپرستی رسول هاشم کندی برای فدراسیون دوچرخه سواری صادر شد تا شاید اگر خدا بخواهد یک رییس فدراسیون از دیار آذربایجان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آقای ستوده‌نژاد، در دل‌ها جا دارد و انتظار داریم ورزش استان را جهش خوبی دهند، عنوان کرد: در هفته‌های آتی رییس جمهور به استان سفر خواهند کرد، این سفر، فرصت خوبی برای اخذ اعتبار برای حوزه ورزش استان است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم آذربایجان عاشق فوتبال و تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی هستند، لازم است از این تیم‌ها حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

وی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، به مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان اظهار کرد: ورزش استان را باید دانش‌بنیان کنید .

تراب محمدی معاون امنیتی، سیاسی استاندری آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم به حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: میزان اهمیت نسل جوان در ساختار نظام به قدری است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان را مخاطب خود قرار دادند.

وی یکی از مولفه‌های رشد و توسعه یک جامعه را نرخ جمعیت جوان آن جامعه برشمرد و عنوان کرد: این قشر باید مورد توجه قرار گیرد تا به رشد و توسعه استان در تمامی زمینه ها شاهد باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: امروزه ورزش را یک ساختار اجتماعی در نظر می‌گیرند و تاثیر ورزش محدود به میادین ورزشی نیست و تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید در اولویت قرار بگیرد.

وی به حضور و فعالیت تشکل‌های غیردولتی استان اشاره کرد و گفت: این سمن ها اقدامات ارزشمندی در دوران کرونا انجام دادند و در زمینه مقابله با کرونا و حمایت از اقشار نیازمند گام‌های بلندی برداشتند.

محمدی از  پیر شدن بافت اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه‌های مسئولین کشوری یاد کرد و ادامه داد: در این زمینه باید با تشویق جوانان به ازدواج و ایجاد تسهیلات و مشوق‌های لازم، این مشکل هرم جمعیتی را برطرف سازیم.

وی در ادامه با گله مندی از  بعضی هیات‌های ورزشی استان که گاهی شنیده می شود به صورت خصوصی اداره می‌شوند و اجازه ورد به افراد دیگر داده نمی‌شود، تاکید کرد: امیدواریم در دوره جدید با این نوع مشکلات روبرو نباشیم و در جهت همدلی و مشارکت حداکثری برای توسعه ورزش استان حرکت کنیم.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی هم با اشاره به عملکرد خود، گفت: در این پنجاه ماه خدمتم ۳۲ پروژه با اعتباراتی که تخصیص یافته بود افتتاح کردیم و اداره کل ورزش و جوانان استان به یک کارگاه عمرانی پروژه‌های ورزشی تبدیل شد.

ایوب بهتاج ادامه داد: در سال ۹۶، فقط ۲۳ خانه روستایی در استان داشتیم که اکنون  به ۲۷۰ خانه روستایی افزایش یافته است.

وی به نقش خیرین در ورزش اشاره کرد و گفت: آقای محمدرضا زنوزی یک خیّر ورزشی می‌دانم چرا که ما بهترین سالن بدمینتون کشور را داریم که ۱۵ سال پیش توسط زنوزی ساخته است.

به گزراش ایرنا، حبیب ستوده نژاد که طی حکمی از سوی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی منصوب شده است امروز با حضور معاون وزیر معرفی و از خدمات ایوب بهتاج قدردانی شد. 

حبیب ستوده نژاد بازیکن اسبق تیمهای فوتبال استان آذربایجان شرقی، مربی و مدرس ورزشی، معاون سابق ورزشی اداره کل و رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز از کارمندان اداره کل ورزش و حوانان استان است که به این سمت منصوب شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز وزارت ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تبریز وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ورزش استان ستوده نژاد اداره کل کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند

 علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی‌ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقاد‌ها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیاز‌ها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها