Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه  در نشست با ائمه جمعه استان افزود: با توجه به آیات و روایات قرآنی، صبر و دعوت به صبر، مقدمه ایجاد شبکه تعاون اجتماعی بین مومنان است.

وی بیان کرد: اگر خواهان عنایت الهی هستیم باید با هم، رابطه مومنانه مبتنی بر تقوای اجتماعی برقرار کنیم و با این همدلی و همراهی می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تلاش و کوشش و مجاهدت در این برهه، کمتر از دفاع مقدس نیست و با توجه به تهاجم نرم و جنگ همه جانبه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دشمن، ما در عرصه دفاع مطهر قرار داریم.

استاتدار گلستان گفت: شرایط کشور و به دنبال آن شرایط استان به گونه‌ای است که گذر از این سختی‌ها نیازمند صبر و استقامت است.

زنگانه افزود: تلاش داریم درآمد سرانه خانوار گلستانی که در زمان حاضر نصف میانگین کشوری است به میانگین کشوری برسانیم و برای اینکه این اتفاق بیفتد، نیازمند همت، وحدت و انسجام مدیران و مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد:  با پیگیری‌ها و همراهی مدیریت ارشد و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، این استان در لایحه بودجه سال جاری جزو پنج استان برتر به لحاظ رشد اعتبارات عمرانی است.

وی اظهار امیدواری کرد که با تحقق بودجه سال جاری و همچنین اعتبارات سفر رییس جمهور، بخشی از عقب ماندگی‌های استان در حوزه‌های زیرساختی را جبران کنیم.

برچسب‌ها گرگان علی محمد زنگانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان علی محمد زنگانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گرگان علی محمد زنگانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید