Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@16:04:50 GMT

بزودي هادي شهر ازنام دوگانگي خارج خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۱۹۱

خبرگزاری اریا- نشست خبری اعضاء شورای شهر  و شهردار هادی شهر با اصحاب رسانه در خصوص فعالیت 8 ماهه این دو نهاد مردمی در سال 1400 در شهرداری این شهر برگزار شد         .
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر:سید احمد احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر در این نشست ضمن خیرمقدم گویی به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت : شما خبرنگاران سربازان ولایت و در خط مقدم جبهه فرهنگی و پیگیر مسائل مردم در همه عرصه ها هستید ، وظیفه خبرنگاران ،آنچه واقعیت است به سمع و نظر مردم می رسانند و مردم شما عزیزان را معتمد و متعهد در اطلاع رسانی اخبار صحیح و به موقع می دانند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخاب شهردار بیان کرد : اولین اقدام شورای شهر افتخار انتخاب اولین شهردار بومی برای این شهر و این آرزوی دیرینه مردم شهر بود که  در ادوار گذشته چنین اتفاقی نیوفتاد و ما توانستیم با خرد جمعی و با آنچه که در تبلیغات انتخاباتی همه اعضاء منتخب شورا به آن اعتقاد داشتیم آقای مهندس رضائی راد را که از نیروهای انقلابی و جوان و با دانش روز در حوزه شهری و بومی بودند را بتوانیم اولین شهردار بومی شهر هادی شهر انتخاب کنیم با توجه به اینکه موانع زیادی در انتخاب ایشان پیش روی ما بود .            
رئیس شورای شهر هادی شهر در خصوص استقرار بعضی از ادارات کلیدی در این شهر افزود : هادی شهر با توجه به جمعیتی که دارد واقعا مظلوم ماند و فاقد بعضی از ادارات و بانک های دولتی می باشد ، از این رو با درخواست مردم شریف این شهر و پیگیریهای اعضاء محترم شورا و دیگر مسئولین بخش در آینده نزدیک شاهد حضور و استقرار بعضی از ادارات شامل بانک سپه ، پلیس راهور ، دانشکده هایی از دانشگاه مازندران خواهیم بود و به خواست خداوند متعال و پیگیری مدیران اجرایی شهرستان شاهد استقرار و راه اندازی ادارات بیشتری در این بخش باشیم  .
احمد پور هنچنین از دو گانگی نام در بخش هادی شهر و رود بست انتقاد کرد و گفت : دلیلی نمی بینیم که در یک بخش با دو نام مردم منطقه و کشور از لحلظ اسمی به شک و تردید بیوفتند ، از آنجایی که نام رود بست یک بخش جداگانه است و جزو بخش مرکزی شهرستان بابلسر می باشد و هادی شهر چون خود دا رای بخش و شهر و روستاهای متععد تابعه میباشد لازمه بخش جدا و نام مختص خود  می باشد ، با جلسات متعددی که با نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مکاتبات اداری از سوی شورا و بخش به فرمانداری و استاتدلری و مسئولین زیرربط انجام گرفت انشاالله بزودی شاهد بخش مستقل در هادی شهر خواهیم بود و چند نام مطلوب و  در شان شهر هادی شهر انتخاب کردیم تا یکی از آن نامها به عنوان نام جدید این بخش معرفی گردد.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بزودی هادی شهر خارج خواهد شهر هادی شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای هماهنگی رؤسای کارگروه‌های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به ریاست حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان و با حضور دبیران کارگروه‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط و همچنین رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه رفع مشکلات و پیگیری حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت و تأکیدات مستمر رئیس جمهور است، بر اهمیت برقراری ارتباط دوسویه با ایرانیان خارج از کشور از جمله از طریق رسانه دیجیتال تاکید کرد.

جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر درایت و تصمیم اقتدار آمیز مقام معظم رهبری در تأمین حداکثری امنیت ملی گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق که در چارچوب دفاع مشروع انجام شد موجب احساس غرور، همبستگی هموطنان ایرانی و ایرانیان خارج از کشور شد و فرصت مطلوبی برای همدلی آحاد ایرانیان در اقصی نقاط جهان فراهم آورده است.

کد خبر 6095373 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند