Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر توزیع برق دامغان بیان کرد: 800 طرح عمرانی برق رسانی با صرف اعتبار 115 میلیارد ریال طی سال گذشته در این شهرستان به اجرا درآمد.

به گزارش کارنامه فردا،سید محمد حسین ترابی روز شنبه به رسانه ها ابراز داشت: در راستای طرح کاهش تلفات انرژی الکتریکی، 14 کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح های توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی اشاره کرد و یادآور شد: احداث 15 هزار و 100 متر شبکه فشارضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی، نصب 18 دستگاه پست هوایی توزیع برق به ظرفیت 2 هزار و 395 کیلوولت آمپر، اصلاح 23 کیلومتر شبکه توزیع برق و احداث یکهزار و 100 متر شبکه روشنایی معابر، از جمله اقدامات اجراشده توسط واحدهای اجرایی این مدیریت به شمار می رود.

ترابی تصریح کرد: تبدیل شبکه سیمی روستاهای عباس آباد، قادرآباد و شیرآشیان به کابل خودنگهدار، جابه جایی پست عمومی شهر دیباج، جابه جایی و اصلاح شبکه روستاهای آهوانو، صح، کلاته ملا و علی آبادو، بهینه سازی شبکه روستای حسن آباد، احداث پست عمومی روستای وامرزان و بهینه سازی شبکه روستای برم، برخی اقدامات شاخص در عرصه خدمت رسانی توزیع برق دامغان بود.

مدیر توزیع برق دامغان افزود: احداث فیدر پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی، احداث شبکه و پست هوایی روستای دشتبو و شهرک سندیکا، بهسازی شبکه روستاهای معلمان، حسینان، عبداله آباد و دیان، احداث فیدر 20 کیلوولت جاده دامغان- شاهرود و رینگ فیدر مرکز شهر، به عنوان تعدادی از طرح هایی است که برای سال 1401 برنامه ریزی شد تا اجرا شود.

 

خبرنگار - ابراهیم پورتقی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برق سمنان رهایی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان