Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین به اتفاق معاونین و جمعی از مدیران شرکت از سایر نقاط شرکت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، مدیر عامل شرکت در حاشیه این بازدید ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت و تبریک سال نو خدمت یکایک کارکنان شرکت و خانواده های محترم ایشان گفت؛ طی بازدیدی که امروز از مجموعه خط تولید و پروژه های در دست اقدام صورت گرفت، در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را مزین فرمودند به نام تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، مواردی را جهت بررسی و اجرای فعالیت ها در سال 1401 مجموعه پیشنهاد دادیم تا پس از بررسی مباحث فنی و ارزیابی های مربوطه به زودی در همین راستا بتوانیم هم از باب ایجاد اشتغال و هم از باب رفع نیاز مجموعه در افزایش کیفیت بر اساس استفاده از توان داخلی و شرکت های دانش بنیان، پروژه های توسعه ای شرکت را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در بازدیدی که از محوطه کارخانه و فضایی که قرار است پست برق 230 کیلو ولت و کلید خانه 33 کیلو ولت تا چند ماه آینده اجرایی شود، بیان کردند، برای داشتن پست مقسم مستقل و انتقال برق مطمئن به امید خدا پس از برنامه ریزی های لازم، فرایند انجام مناقصه این پست برق را در دستور کار قرار خواهیم دهیم.
همچنین به منظور تامین پایدار برق مصرفی خط نورد و طرح توسعه فولادسازی، سناریوهای کوتاه مدت و بلند مدت تامین برق در ظرفیتهای مختلف توسط معاونت برنامه ریزی و توسعه مورد ارزیابی قرار گرفت و مقرر گردید موضوع احداث نیروگاه 300 مگاواتی مورد ارزیابی و در خصوص چگونگی احداث آن با سهامداران و سازمانهای ذیربط هماهنگی به عمل آمد و موافقت های اولیه نیز حاصل شد. در نظر است که با احداث این نیروگاه کارخانه در زمینه تامین برق خودکفا گردد. که این امر علاوه بر اشتغالزایی موجب افزایش سودآوری و پایداری روند تولید کارخانه می گردد.

وی افزود، با همدلی، هم افزایی و نشاطی که در این مجموعه شکل گرفته است، انشالله در سال جاری فعالیت اجرایی پروژه احداث پست برق را به موازت اجرای طرح توسعه فولاد سازی شرکت آغاز کنیم و وضعیت شرکت را از حالت عالی به متعالی تبدیل نماییم.

مهندس آسیابان در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با وضعیت خط تولید گفت، به لطف پروردگار وضعیت تولیدمان به لحاظ سفارشات خرید و تولید ورق در وضعیت خوبی است و قطعاً در راستا افزایش کیفیت محصولات همچون سال قبل حرکت خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت در پایان اظهار داشتند، به لطف خدا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و همت همه کارکنان شرکت سال جاری با تمرکز بر  فرایندهای دانش بنیان در زمینه افزایش تولید و کیفیت محصولات عملکرد خوبی را رقم می زنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاداکسین خوزستان مدیر عامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سعید سلامتی در حاشیه چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: این شرکت از آبان ماه 1399 برای دومین بار شروع به فعالیت کرده و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب شرکت موقوفات مبین (70 درصد سهام و 30 درصد بخش خصوصی) توانستیم دوباره شرکت را فعال کنیم.

وی در ادامه خبر داد: در حال حاضر ظرفیت اسمی دامداری این شرکت دو هزار و 500 رأس گله مولد است و در حال حاضر با یک هزار و 700 رأس دام نسبت به تولیدات مختلف اقدام می‌کنیم؛ تولید شیر و گوشت از تولیدات این شرکت است.

مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر با 600 رأس دام تولید 25 تُن شیر داریم، تصریح کرد: در این شرکت اشتغالزایی 50 نفر به صورت مستقیم و در چند شیفت شبانه‌روزی داریم.

سلامتی در خصوص فرهنگ وقف و تأثیرات آن بیان کرد: این دامداری در سال 1385 شروع به فعالیت کرد ولی متأسفانه در سال 1395 به دلایل مختلف از جمله مشکل در تأمین منابع مالی اتمام کار داشت؛ شرکت چند سال فعالیت نداشت ولی با سرمایه‌گذاری سازمان اوقاف در سال 99 دوباره به فعالیت برگشته و افزایش اشتغالزایی، رونق تولید، کمک به توسعه شرکت با هدف تأمین گوشت و لبنیات برای مردم از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: سالانه سود حاصل از فعالیت این دامداری در بخش‌های مختلف وقف و همچنین برای ایتام، مدرسه‌سازی و دیگر امور خیریه صرف می‌شود.

مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان با اشاره به اینکه در شرکت ایجاد آمیخته‌گری برای تولید دام‌های سازگار با آب و هوا و شرایط کشور یادآور شد: این شرکت دانش‌بنیان است و در بحث اصلاح نژاد دام و پرورش گاو شیری به صورت علمی فعالیت دارد؛ برای حفظ و صیانت از نژاد سرابی به عنوان نژاد اصیل ایرانی در حال تکثیر دام هستیم.

بنا به این گزارش، چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان از پنجم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و 39 شرکت دانش‌بنیان در این دوره نمایشگاه حضور دارند که نسبت به نمایشگاه های سال گذشته افزایش داشته است.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در حوزه‌های صنعت، عمران و تکنولوژی، کشاورزی نوآور، شیلات بهره‌ور و  فناوری‌های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان