Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:25:09 GMT

سازمان عمران بازوی توانمند مجموعه مدیریت شهری ساوه است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۲۲۱

سازمان عمران بازوی توانمند مجموعه مدیریت شهری ساوه است

دکتر «کبری طاهری» روز شنبه در جریان بازدید از سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساوه و نحوه تعمیر و بازسازی کارخانه آسفالت افزود: با توجه به طرح نهضت آسفالت که مقرر شده در سال جاری در سطح شهر به طور گسترده در تمام محلات، معابر اصلی و فرعی و همچنین نقاط حاشیه نشین و کم برخوردار اجرا شود، فعالیت کارخانه آسفالت امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سازمان عمران یکی از بازوان قوی مجموعه مدیریت شهری محسوب می‌شود که در ۶۴ هکتار زمین با موقعیت جغرافیایی عالی مستقر و دارای تجهیزات، ماشین آلات سبک و سنگین راهسازی و پخش آسفالت، دستگاه‌های مدرن تولید مصالح بوده و در استان مرکزی در نوع خود کم نظیر است.

طاهری عنوان کرد: با وجود تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و همچنین نیروهای متخصص، مجرب و با انگیزه، این سازمان در اوج بالندگی قرار دارد و نه تنها توان تامین نیازهای شهرداری ساوه در زمینه آسفالت و مصالح از قبیل  ماسه، سیمان، جداول در سایزهای مختلف، کفپوش و کانیوو  را دارد بلکه تولیدات خود را با کیفیت و قیمت مناسب به متقاضیان شهرهای استان مرکزی ارائه می‌کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: سازمان عمران در زمینه اجرا از توان اجرایی بالایی برخوردار است و با اهتمام مدیریت و نیروهای زحمتکش، در ریل اصلی خود قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته، مدیریت وقت شهرداری قصد واگذاری و فروش آن به بخش خصوصی را داشتند که با هوشمندی و درایت اعضای شورای اسلامی دوره پنجم از این اقدام غیر کارشناسی و صد در صد مغایر با منافع مردم ساوه جلوگیری به عمل آمد.

برچسب‌ها ساوه شورای شهر استان مرکزی آسفالت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه شورای شهر استان مرکزی ساوه شورای شهر استان مرکزی آسفالت سازمان عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد

احمد یوسفی گفت: متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی، حرفه آموزی و اشتغال زایی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، کورش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته در استان کرمان بالغ بر ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ سراسر استان نگهداری و اقدامات درمانی و بازپروری برای رهجویان صورت گرفت.

وی بیان داشت: متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی، حرفه آموزی و اشتغال زایی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد به گونه‌ای که اطمینان حاصل شود که این افراد بازگشت مجددا به کمپ نداشته باشند.

احمدیوسفی با بیان این مطلب که در سند تحول و تعالی قوه قضائیه، کمپ‌های ماده ۱۵ و ۱۶ مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: در زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات سازمان‌های متولی همکاری لازم نمی‌کنند و شوربختانه استان کرمان در بحث زیرساخت‌های کمپ ۱۶ جزء محروم‌ترین استان‌های کشور می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که اعتیاد یک چالش اجتماعی در دنیا می‌باشد، ولی در کشور ما در صدر آسیب‌های اجتماعی است گفت: متاسفانه در زندان‌ها ۵۰ درصد بصورت مستقیم و ۲۰ درصد بصورت غیرمستقیم محکومین به حبس مربوط به جرائم مواد مخدر هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تاکید کرد: بسیاری از معتادان به واسطه بیماری اعتیاد خود مرتکب جرم می‌شوند و در برخی موارد اعتیاد موجب ضربه زدن به سرمایه‌های اجتماعی شهر شده است که لازم است اقدامات قبل، حین و بعد از درمان مورد توجه قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • شهر و حیات مدنی
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • برنامه عمران ملل متحد: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند