Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان درباره آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان گفت: جلسه امروز مربوط به مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به لرستان در آذر ماه سال گذشته بود.

وی افزود: فردا به دعوت معاون اجرایی رئیس جمهور برای پیگیری و بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر به نهاد ریاست جمهوری خواهیم رفت و بناست راجع به اعتبارات در نظر گرفته برای این پروژه‌ها گزارشی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان درباره آخرین وضعیت این مصوبات بیان داشت: امروز جلسه‌ای در همین رابطه برگزار کردیم و از دستگاه ‌های اجرایی دعوت به عمل آوردیم و در همین جلسه از اعتبارات اعطایی که وصول شده است توسط دستگاه‌ها گزارش‌های لازم  ارائه شد و درباره میزان پیشرفت پروژه ها نکاتی مطرح شد. 

زیویار در ادامه بیان کرد: بعد از اینکه اعتبارات به پروژه‌های مد نظر تزریق شد هرکدام از دستگاه‌ها گزارشات خود را ارائه دادند و بناست با توجه به این گزارشات فردا در جلسه نهاد ریاست جمهوری حاضر شده و نکات را انتقال دهیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری است، خاطر نشان کرد: اگر کاستی و مشکلی وجود داشت خود معاونت اجرایی وارد عمل خواهند شد زیرا همانطور که مطلع هستید مسئول رسیدگی به مصوبات سفر‌های استانی معاونت اجرایی می‌باشند.

زیویار درباره آخرین وضعیت اعتبارات تزریق شده نیز اشاره کرد: مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان چیزی حدود ۶۵۰۰ میلیارد تومان است که ۵ هزار میلیارد و ۷۵۰ میلیارد تومان از آن مربوط به پروژه‌های عمرانی و ۷۸۴ میلیارد تومان آن مربوط به ماده ۱۷ و مباحث مربوط به مدیریت بحران و... می‌شود.

 استاندار لرستان در پایان اظهار داشت: تا کنون و در مجموع ۱۰۸۸ میلیارد تومان پول نقد به پروژه‌های عمرانی استان تزریق شده است که این‌ها جدای از اعتبارات تسهیلاتی هستند که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به بالا می‌شود و البته در مجموع سقف اعتبارات سفر رییس جمهور برای لرستان ۱۶ هزار میلیارد و ۲۸۹ میلیارد تومان بوده که به آن می‌بایست  ۳۴۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی را اضافه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور لرستان استاندار لرستان فرهاد زیویار زیویار استاندار لرستان میلیارد تومان آخرین وضعیت رئیس جمهور مصوبات سفر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست