Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ شرقی در مراسم کرامت و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۱، مسیر حرکت سازمان‌ها و مدیران را مشخص نمودند و ما در راستای تحقق کلان کشور بویژه توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و استفاده از توان خیرین ورزشی قدم برمی‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: بعد از انقلاب برای نخستین بار است که یک نفر از بدنه اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان مدیرکل انتخاب می‌شود و این امر را به فال نیک می‌گیرم.

ستوده نژاد گفت: با این حضور و تشویق تان، مسئولیت بنده را سنگین‌تر کردید. امیدوارم بتوانم از عهده‌اش برآیم.

انتهای پیام/60017/م

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس از تبریز فارس تبریز ستوده نژاد ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله