Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@03:52:34 GMT

خبرخوش درباره حقوق سربازان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۴۹۰

خبرخوش درباره حقوق سربازان

امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز شنبه ٢٧ فروردین در چهاردهمین جشنواره جوان سرباز وزارت دفاع گفت: جشنواره جوان سرباز متبرک به نام حضرت علی اکبر (ع) است و این روز بهانه‌ای است برای گرامی داشت شهدای سرباز. 

وی ادامه داد: حدود دو سوم از ۴۸ هزار شهید ارتش، سرباز هستند و این نشان می‌دهد که سربازان از مهم‌ترین عوامل امنیت کشور و از مهم‌ترین آحاد جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح برای بهبود وضعیت سربازان بیان کرد: با پیگیری های انجام شده حقوق سربازان افزایش یافته است. البته به این مقدار قانع نیستیم و تلاش داریم که شرایط را بهتر کنیم.

وی افزود: سربازی عمل بسیار قابل توجه و مهمی است و هر فری نمی تواند این مهم را انجام دهد. باید همواره آماده دفاع از کشور باشیم همانگونه که حضرت علی (ع) می فرمایند اگر طالب صلح هستی آماده جنگ باش. 

سرتیپ شعبانیان با بیان اینکه سربازی افتخار بزرگی است و این پرچم را شهدای چون شهید صیاد شیرازی،  شهید سلیمانی و دیگر شهدا به دست شما سربازان داده اند، خاطر نشان کرد: شان و منزلت جایگاه سربازی بسیار بالاست و بزرگان ما افتخارشان سربازی وطن است. همانگونه که حاج قاسم سلیمانی سید الشهدای مقاومت وصیت کردند که بر مزارش فقط یک کلمه بنویسند؛ سرباز وطن. 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه های فراوانی را برای آسیب به کشور ما طراحی و با فشار و تحریم و جنگ به دنبال آسیب به کشور ما بودند و در این مسیر دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند. اما جمهوری اسلامی ایران به برکت مقاومت و اقتداری که شما سربازان منشاء آن بوده‌اید، ایستاده است.

شعبانیان اظهار کرد: شمشیر انتقام رزمندگان اسلام همواره آماده است و شما مشاهده کرده‌اید که چگونه در انهدام پهپاد گلوبال هاوک آمریکا و موشک باران پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق بکار گرفته شد. 

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: این اقتدار و توانمندی به حدی است که امروز دشمنان ما التماس می کنند که انتقام حاج قاسم سلیمانی را نگیرید، همه این‌ها به برکت سربازان وطن و ایثار و ایستادگی آنها به دست آمده است./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد جواد زاده کمد عصر دوشنبه در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ایلام گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند.

سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم به سزایی در این زمینه دارد.

وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند

کد خبر 6092492

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟