Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@11:51:13 GMT

بیش از یک تن گوشت چرخ کرده فاسد در اهواز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۶۲۴

بیش از یک تن گوشت چرخ کرده فاسد در اهواز کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا حفیظی، رییس دامپزشکی اهواز امروز در رابطه با کشف محموله گوشت چرخ کرده تاریخ گذشته به وزن یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم اظهار کرد: کشف این محموله گوشت فاسد در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر فرآورده‌های خام دامی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح کلانشهر اهواز انجام شد.

وی افزود: کارشناسان واحد نظارت و بهداشت دامپزشکی این محموله را در یکی از سردخانه‌های اهواز کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفیظی با بیان اینکه دامپزشکی اهواز در خصوص سلامت و بهداشت جامعه هیچگونه مسامحه نخواهد کرد گفت: پرونده شخص متخلف در این زمینه به مراجع قضایی ارسال و محموله مورد نظر نیز تا دستور معدوم سازی توسط مقام قضایی پلمب شد.

وی افزود: از شهروندان اهوازی درخواست داریم در موقع خرید فرآورده‌های خام دامی از درج تاریخ تولید و انقضای محصول اطمینان حاصل کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را با سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف گوشت فاسد دامپزشکی فراورده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شد.

بابک مؤمنی امروز در گفت‌و با خبرنگاران از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران خبر داد و افزود: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، گفت: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • یک گردش خوشمزه در نصف‌جهان
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ