Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@12:26:23 GMT

توقیف ۱۰ میلیاردی سیگار‌های قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۸۶۶

توقیف ۱۰ میلیاردی سیگار‌های قاچاق

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع مقادیری سیگارهای قاچاق در محدوده خیابان «میعاد»، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات، مشخص شد فردی با تهیه سیگارهای خارجی و قاچاق، این اموال را در ۲ انبار دپو و نگهداری می‌کند افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و بازدید از این ۲ انبار در مجموع تعداد ۳۴۲ هزار عدد سیگار خارجی فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: کارشناسان ارزش ریال اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاچاق سیگار نیروی انتظامی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک