Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام بخش خلیفان مهاباد ضمن تاکید احترام به حق مالکیت افراد، افزود: بخشی از طرح های ملی در دست اجرا با مشکل معارض روبه است که از مالکان آنها انتظار داریم در راستای منافع عموم مردم همکاری لازم را برای تسریع در اجرای این عملیات داشته باشند.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع استاندار آذربایجان غربی به مهاباد ادامه داد: مشکلات و کمبودهای بخش خلیفان از طریق دستگاه های اجرایی حاصل و از طریق فرمانداری در جلسه شورای برنامه ریزی استان به میزبانی این شهرستان مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد اظهار کرد: بهره برداری از طرح های گازرسانی به بخش خلیفان و همچنین استقرار پست ۱۳۲ برق که با جدیدت توسط پیمانکار دنبال می شود، مشکلات حوزه گاز و برق این منطقه را بر طرف خواهد کرد.

قادری بیان کرد: استقرار دستگاه های خدمات رسان برای ارایه بهتر خدمات به مردم در دستور کار قرار دارد و تامین اعتبار برای تکمیل ساختمان نیروی انتظامی در جهت ارتقا امنیت منطقه نیز امسال جزو برنامه شورای برنامه ریزی شهرستان برای سال جاری است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی قوانین را باید در راستای منافع عموم تفسیر کنند، گفت: با توجه به فاصله ۵۰ کیلومتری بخش خلیفان با مرکز شهر، احداث مرکز شبانه روزی از طریق دانشگاه نیز قابل توجیه است.

قادری با اشاره به اینکه طبق گزارش ها ۳۴ مدرسه این منطقه کانکسی است، افزود: این آمار آزاردهنده بوده و نشان از کمبود فضای آموزشی ایمن برای دانش آموزان هستیم که باید برای حل آن چاره ای اندیشیده شود.

فرماندار مهاباد همچنین از تصرف اراضی ملی توسط کشاورزان منطقه انتقاد کرد و گفت: اغلب دامنه و ارتفاعات این منطقه شغل و کشت شده که نیاز است اداره منابع طبیعی با همکاری دادستانی و حمایت فرمانداری نسبت به رفع تصرف اراضی اقدام کند.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش خلیفان و مرکزی است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی توسعه روستایی دولت مشارکت های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی توسعه روستایی مهاباد آذربایجان غربی توسعه روستایی دولت مشارکت های مردمی بخش خلیفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز