Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@00:06:34 GMT

نویسنده مقاله توهین‌آمیز درباره مهدی طارمی کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۹۵۰

نویسنده مقاله توهین‌آمیز درباره مهدی طارمی کیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه اسپورتینگ لیسبون اخیراً با انتشار مقاله‌ای در صفحه رسمی خود حمله شدید و توهین آمیزی به مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم رقیب یعنی پورتو داشته است.

این مطلب به قلم «تیتو آرنتس فونتس» نوشته شده است. بررسی سوابق تیتو نشان می‌دهد این فرد بیش از ۳۰ سال سابقه کار حقوقی دارد و یکی از وکلای شناخته شده در کشور پرتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیتو مدرک حقوق خود را در سال ۱۹۸۲ از دانشگاه کویمبرا دریافت کرد و در سال ۲۰۰۲ مدرک فوق لیسانس در حقوق دارویی و پزشکی را گرفت.

او پیش از این دارای یک شرکت حقوقی در پرتغال بوده است و به نوشته بعضی از سایت‌های پرتغالی، تجربه حرفه‌ای گسترده یعنی بیش از ۱۰۰۰ پرونده در حوزه‌های قضایی مختلف ملی و بین المللی در کارنامه اش وجود دارد.

اما پیوند تیتو با فوتبال در پرتغال به گروه استرومپ (Group Stomp) بر می‌گردد؛ قدیمی ترین و یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین گروه‌های هواداری باشگاه اسپورتینگ در پرتغال که تاثیر زیادی در فوتبال این کشور دارد. ریاست این گروه در حال حاضر با تیتو است.

تحویل جوایز استرومپ یکی از مهمترین رویدادهای باشگاه اسپورتینگ پرتغال است. این جوایز سالانه توسط گروه استرومپ، در ماه دسامبر به مدیران، مربیان، ورزشکاران یا اعضای باشگاه که بیش از همه در طول سال برجسته بودند، اعطا می‌شود.

تیتو آرنتس در رسانه‌های ورزشی پرتغال حضور پررنگی دارد و همواره به عنوان یکی از مدافعان تمام قد اسپورتینگ در رسانه‌ها، در مواقع لزوم به حریفان این تیم انتقاد و حمله کرده است.

مقالات او در حمایت از اسپورتینگ، نه تنها در مورد طارمی بلکه در موارد دیگر هم روی سایت این باشگاه پرتغالی منعکس شده است و در واقع می‌توان گفت دیدگاه او یکی از دیدگاه‌های مورد تایید و رسمی باشگاه اسپورتینگ محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی طارمی باشگاه اسپورتینگ باشگاه اسپورتینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود

آقای خاص کشورش به علاوه دو تیم قدرتمند دیگر اروپا را شانس‌های اصلی قهرمانی یورو 2024 می‌داند.

طرفداری | ژوزه مورینیو سه شانس اصلی قهرمانی یورو 2024 را معرفی کرد.

به گزارش دیلی میل، ژوزه مورینیو، سرمربی نامدار پرتغالی در جریان مراسم یادبود پدرش در شهر ویلا دو کونده پرتغال، سه تیم را به عنوان مدعیان قهرمانی یورو 2024 معرفی کرد. مورینیو که پس از اخراج از رم از ماه ژانویه بدون تیم مانده، در این‌باره گفت:

به نظر من، یکی از این سه تیم قدرتمند، قهرمان یورو 2024 خواهد شد: پرتغال، فرانسه و انگلیس. البته که همیشه احتمال شگفتی و غافل‌گیری وجود دارد، اما با توجه به کیفیت و تعداد بازیکنان خوب هر تیم، فکر می‌کنم پرتغال باید با هدف قهرمانی به مسابقات برود.

 

گفتنی است، هفدهمین دوره از مسابقات یورو، از تاریخ ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای ۲۰۲۴ به میزبانی آلمان برگزار می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!