Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشاءالله سهراب نژاد مدیر عامل شرکت فولاد زرند ایرانیان به اتفاق مدیر سرمایه انسانی، مدیر مسئولیت‌های اجتماعی، مدیر انتظامات و مدیر روابط عمومی شرکت، با حضور در فرمانداری با سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری زرند دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست فرمانداری زرند با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و ایجاد اشتغال گفت: از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در جهت تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان حمایت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شعار سال و دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص کشاورزی دانش بنیان می‌گوید: با توجه به اینکه ۵۰ درصد سرمایه گذاری هلدینگ میدکو در شهرستان زرند ضروریست شرکت میدکو توجه ویژه‌ای به شرکت‌های دانش بنیان زرندی داشته و دفتر نمایندگی فرتاک ایرانیان را در زرند راه اندازی کند.

مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه کاری که بی برنامه باشد خروجی مطلوب ندارد، می‌گوید: قرارگاه فرهنگی در سطح شهرستان همانطور که به خواسته شهید سلیمانی عزیز در استان تشکیل شد، با هدف توزیع هدفمند پرداخت‌های صنایع و معادن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تشکیل خواهد شد و صنایع پرداختی‌های خود در این خصوص را به این قرارگاه پرداخت می‌کنند.

او ضمن تقدیر از همکاری شرکت زیسکو در ترمیم سیل بند‌های شهرستان از مدیر عامل این شرکت خواست تا در تامین ماشین آلات مورد نیاز طرح نهضت آبرسانی سپاه همکاری لازم را داشته باشند.

سهراب نژاد ضمن تبریک انتصاب سید رضا حسینی نژاد به عنوان فرماندار جدید شهرستان گزارشی از وضعیت فعالیت شرکت به سرپرست فرمانداری ارائه نمود.

او با بیان اینکه مهمترین دغدغه پورمند مدیر عامل هلدینگ میدکو مسئله اشتغال افراد محلی است، گفت: بالای ۸۵ درصد نیروی انسانی شرکت بومی شهرستان و بالای ۹۸ درصد بومی استان می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه فرهنگی مسئولیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: میانگین برداشت در هر هکتار ۲۰ تا ۲۵ تن است و پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار تن خیار سبز از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

حیدری افزود: بیش از ۹۰ درصد محصول تولید شده برای تهیه خیار شور و مابقی برای مصارف دیگر استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف آب، کاشت این محصول به صورت نواری است که ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

حیدری افزود: برداشت خیار سبز تا پایان خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر