Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:43:40 GMT

انگلیس مهاجران را در کانال مانش بازداشت کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۹۶۸

انگلیس مهاجران را در کانال مانش بازداشت کرد

نیروی مرزی انگلیس امروز (شنبه) تعداد بالایی مهاجر غیرقانونی که قصد عبور از کانال مانش با قایق را داشتند، دستگیر کرد.

خبرگزاری تی‌آرتی با اشاره به این اقدام نیرو مرزی انگلیس نوشت: «نیرو‌های مرزی انگلیس امروز ۱۸۱ مهاجر غیرقانونی را بازداشت کردند، این مهاجران در ۶ قایق قصد عبور از کانال مانش را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

همچنین امروز «پریتی پاتل» وزیر کشور انگلیس، مجبور شد طرحی را برای فرستادن برخی از پناهجویان از انگلیس به رواندا تصویب کند، زیرا مقامات او نسبت به ارزش پول ابراز نگرانی کردند.

این اقدامی بسیاری نادر است، زیرا دومین‌بار است که در طول ۳۰ سال گذشته وزارت کشور انگلیس از قدرت خود در مسئله‌ای استفاده می‌کند.

شب گذشته نیز «جیلیان تریگز» مأمور عالی کمیساریای پناهندگان سازمان ملل، طرح نخست‌وزیر انگلیس در اعزام اجباری پناهجویان به آفریقا را غیرقانونی و تبعیض‌آمیز دانست.

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس، روز پنجشنبه اعلام کرده بود که با هدف شکستن شبکه‌های قاچاق انسان و متوقف کردن جریان مهاجران از طریق کانال مانش، می‌خواهد به طور اجباری ده‌ها هزار پناهجو را به «رواندا» در آفریقای شرقی بفرستد.

این طرح شامل افرادی است که از اول ژانویه به طور غیرقانونی وارد خاک انگلیس شده باشند.

طرح جانسون با انتقادات شدید مخالفان حزب محافظه‌کار و سازمان‌های خیریه مواجه شده است. دیده‌بان حقوق بشر نیز اعلام کرده که رواندا به برخی از اساسی‌ترین اصول حقوق بشری احترام نمی‌گذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران پناهجویان بوریس جانسون مهاجران اروپا کانال مانش پناهجویان اروپا کانال مانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله راننده پژو به ماشین پلیس در حین تعقیب و گریز وحشتناک در تهران ! (فیلم) حرکات نمایشی موتورسوار در تعقیب و گریز با پلیس (فیلم) تعقیب و گریز پلیس و خودروی حامل مواد مخدر (فیلم)

دیگر خبرها

  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ