Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:50:18 GMT

امتحانات مدارس هرمزگان از ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۵۹۹۹

امتحانات مدارس هرمزگان از ۲۰ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: خوشبختانه استان هرمزگان وضعیت مطلوبی در حوزه واکسیناسیون و مدیریت بیماری کرونا دارد و با زحمات و تلاش‌هایی که کادر بهداشت و درمان استان داشتند هرمزگان در زمینه واکسیناسیون توانسته است رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی افزود: وضعیت پایدار فعلی آسان به دست نیامده است لذا لازم است با پرهیز عادی‌انگاری شرایط پایدار حفظ شود و مردم نیز تشویق شوند تا اهتمام ویژه‌ای به تزریق دز سوم واکسن داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان‌کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا با همکاری آموزش و پرورش سطح واکسیناسیون دانش‌آموزان به ویژه در دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال افزایش یابد.

کامرانی بیان‌کرد: یکی از موضوعاتی که امروز مطرح شد برگزاری امتحانات پایان ترم مدارس بود که بر مبنای پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان بنا شد از بیستم اردیبهشت‌ماه این امتحانات آغاز شود.

وی در پایان بر لزوم نظارت بیشتر بر خوابگاه‌های دانش‌آموزی تاکید کرد.

کد خبر 5468481

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان کامرانی استانداری هرمزگان امتحانات پایان ترم ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد گرد و غبار هفته هنر انقلاب اسلامی گرگان ایلام اردبیل ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود