Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:50:08 GMT

آرمان شهبازی شهردار مریوان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۶۰۱۸

آرمان شهبازی شهردار مریوان شد

آزاد بارخدا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس ماده ۸۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران عملکرد و مدیریت شهری شهردار مریوان مورد قبول اعضای شورای اسلامی شهر مریوان نبود در این راستا جلسه طرح سوال از شهردار چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه بعد از طرح سوال از شهردار و پاسخگویی وی، در پایان اعضای شورای شهر مریوان از پاسخ شهردار قانع نشدند و با هفت رای شهردار استیضاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر مریوان یادآور شد: بعد از استیضاح قاسمی پور، آرمان شهبازی شهردار سابق سروآباد با هفت رای موافق به عنوان شهردار مریوان معرفی و انتخاب شد.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی به عنوان نماینده مردم باید فردی دلسوز و خدمتگزار را برای مسوولیت مهم شهرداری انتخاب کند تاکید کرد: در صورتی که شهردار جدید نیز نتواند انتظارات شوراهای اسلامی و شهروندان را برآورده کند و مدیریت شهری قوی نداشته باشد او نیز استیضاح خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جلسه معارفه شهردار جدید مریوان امروز در سالن جلسات شهرداری مریوان با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از معاونین شهرداری برگزار شد و ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شهردار سابق آرمان شهبازی به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

آرمان شهبازی،کارشناسی ارشد عمران،شهردار سابق هورامان و سروآباد، عضو هیات مدیره سازمان همیاری استانداری کردستان، کارشناس دادگستری، رئیس هیات ورزش همگانی شهرستان سروآباد و همچنین در شهرداری هورامان و سروآباد فعالیت هایی در زمینه های عمرانی و توسعه و ایجاد رفاه شهری در کارنامه دارد.

برچسب‌ها مریوان شهرداری مریوان ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان شهرداری مریوان ایرنا مریوان شهرداری مریوان ایرنا آرمان شهبازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد

 در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱ خرداد ۱۳۷۵ و  اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی، در این حکم، ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی، از سوی مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران