Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار لرستان با بیان اینکه مجموع اعتبارات طرح‌های عمرانی این استان حدود شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است گفت: در مجموع ۱۰۸۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی استان تزریق شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار در رابطه با آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان اظهارداشت: امروز در رابطه با مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان که در آذر ماه سال گذشته انجام گرفت، جلسه‌ای تشکیل شد، همچنین فردا به دعوت معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور پیگیری و بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر، به نهاد ریاست جمهوری می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرار است در جلسه فردا در مورد اعتبارات در نظر گرفته برای پروژه‌ها گزارشی ارائه شود افزود: در جلسه‌ای امروز نیز از دستگاه‌های اجرایی استان دعوت و در همین جلسه از اعتبارات اعطایی که وصول شده است، توسط دستگاه‌ها گزارش‌های لازم ارائه شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: پس از اینکه اعتبارات به پروژه‌های مد نظر تزریق شد هر یک از دستگاه‌های مربوطه گزارش‌هایی ارائه دادند و بناست با توجه به این گزارشات فردا در جلسه نهاد ریاست جمهوری حاضر شده و نکات را انتقال دهیم.

مشکل تأمین اعتبار محور پلدختر به خرم‌آباد رفع می‌شودنماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری: دولتمردان برای حفظ آثار دفاع مقدس اعتبار خاص پیش‌بینی کننداستاندار گیلان: بسیاری از طرح‌های عمرانی با دریافت اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور به حرکت در آمد

وی بیان کرد: از آنجا که معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور است در صورتی که کاستی و مشکلی وجود داشته باشد خود معاونت اجرایی وارد عمل می‌شود.

زیویار در مورد آخرین وضعیت اعتبارات تزریق شده به پروژه‌های لرستان گفت: مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان حدود شش هزار و 500 میلیارد تومان است که پنج هزار میلیارد و 750 میلیارد تومان از آن مربوط به پروژه‌های عمرانی است و 784 میلیارد تومان آن مربوط به ماده 17 و مباحث مربوط به مدیریت بحران و غیره می‌شود.

وی تصریح کرد: در مجموع 1088 میلیارد تومان پول نقد به پروژه‌های عمرانی استان تزریق شده است که این اعتبارات جدا از اعتبارات تسهیلاتی است که حدود 10 هزار میلیارد تومان به بالاست و در مجموع سقف اعتبارات سفر رئیس جمهور برای استان لرستان 16 هزار میلیارد و 289 میلیارد تومان است که به آن باید 340 میلیون یورو تسهیلات ارزی را اضافه کرد.

انتهای پیام/642

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح های عمرانی سفر رئیس جمهور میلیارد تومان رئیس جمهور مصوبات سفر تزریق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است