Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:02:09 GMT

بخش کمتر دیده شده از دیوار چین + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۶۳۶۲

بخش کمتر دیده شده از دیوار چین + فیلم

دیوار چین هم مانند اهرام ثلاثه مصر، یکی از شگفت انگیزترین بناهای ساخت بشر است که دور تا دور کشور چین را فرا گرفته است و بخش هایی از آن در رود و آبشار بوده و بخش هایی از آن در ارتفاعات دوردست و به صورت عمودی ساخته شده است.

 

 

بیشتر بخوانید

رفت و آمد مردم در مکانی یکسان و برهه‌ای متفاوت از تاریخ + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رکورد گینس سازه عجیب موزه لوور تنگه واشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار ماکو عصر دوشنبه در این دیدار که قائم مقام والی استان دوغوبایزید ترکیه هم حضور داشت با اشاره به ارتباطات دوستانه و دیرینه بین دو کشور بر تداوم این ارتباطات در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی تاکید و گفت: گمرک بازرگان در مرزهای دو کشور عامل تداوم این دوستی‌ها بوده و تداوم این دوستی‌ها در سایه ارتباطات گسترده فرهنگی و اقتصادی ساکنان دو سوی مرز است.

نادر کاظمی با اشاره به به وجود آمدن برخی از مشکلات در گمرک بازرگان و کندی تردد کامیون‌ها و مسافر از این گمرک به سمت کشور ترکیه افزود: لازم است مسئولان کشور ترکیه هم برای رفع برخی از مشکلات موجود در گمرک گوربلاغ ترکیه اقدام نموده تا مشکلی در تردد مسافر و کامیون در سوی مرز به وجود نیاید.

فرماندار ماکو همچنین به مشکلات به وجود آمده در قبال احداث دیوار مرزی ترکیه هم گفت: متاسفانه بعد از احداث این دیوار مرزی از سوی کشور ترکیه بعد از هر بارش شدید باران سیل ناشی از سمت ترکیه، به سبب جمع شدن آب در پشت این دیوار خسارت بسیار زیادی به روستاهای مرزی و زیر ساخت‌های کشورمان در منطقه مرزی بورالان وارد می‌کند.

احمد دالکیران رئیس اداره مدیریت مرزی ترکیه هم با اظهار خرسندی از افزایش تداوم مراودات مرزی بین کشورهای ایران و ترکیه گفت: رسیدن به سقف ۳۰ میلیارد دلار در سال توافق مقامات جمهوری اسلامی و ترکیه بوده و مسئولان کشور ترکیه برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به کندی تردد در مرز بازرگان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته کشور ترکیه به سبب ساخت و سازهای جدید در گمرک گوربلاغ تردد از این مرز و گمرک بازرگان تا حدی کاهش یافته که به محض اتمام این ساخت و سازها و عملیات عمرانی تردد از مرزهای گوربلاغ ترکیه و بازرگان به نحو بسیار چشمگیری افزایش خواهد یافت.

دالکیران افزود: با افزایش گیت‌های ورودی و خروجی در این دو مرز با اتمام ساخت و سازها هم تردد کامیون و هم تردد مسافر افزایش می‌یابد.

رئیس اداره مدیریت مرزی ترکیه به وارد آمدن خسارت ناشی از سیل از سمت دیوارهای مرزی هم اشاره کرد و افزود: کشور ترکیه برای حسن همجواری و احترام متقابل برای همسایه و دوست و برادر خود ایران تلاش دارد با اقدامات موثر خسارت ناشی از قبال این دیوار مرزی را به حد صفر برساند.

کد خبر 6092595

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز