Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی درمورد آخرین وضعیت برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که با بهرام رضاییان، حمید استیلی و اسکوچیچ انجام دادیم قرار شد دور هم بنشینند و برنامه ریزی کنند. اسکوچیچ برنامه‌ها را داده، اما این دوستان باید آنها تدوین کرده و به ما بدهند تا در هیأت رئیسه مطرح و آنها را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد مذاکراتش با جیانی اینفانتینو در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: شخصاً با اینفانتینو صحبت کردم و درمورد فوتبال ایران و مسائل ایجاد شده صحبت کردم. او هم گفت ما دوست داریم نه تنها به ایران بلکه به همه کشورها کمک کنیم. این بحث اصلی و ابتدایی اینفانتینو بود و به ما هم به ویژه در بحث پول‌های بلوکه شده‌مان در فیفا و AFC قول همکاری داد.

سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: دنبال راه حلی هستیم تا به سرعت پول‌های خود را دریافت کنیم و بتوانیم آماده‌سازی خیلی خوبی برای جام‌جهانی داشته باشیم.

ماجدی درخصوص نیاز تیم ملی فوتبال به برگزاری بازی‌های دوستانه گفت: مسابقات در فیفا دی ها برگزار می‌شود. در کل حدود 2 ماه است که فدراسیون را تحویل گرفته‌ام. شاید تیم‌های بزرگ در رنکینگ فیفا از یک سال قبل برنامه‌های خود را چیده باشند. ما باید ببینیم کدام تیم‌ها با هم بازی ندارند و فیفا دی‌ های‌ شان خالی است. قطعاً با برنامه‌ریزی سرمربی و کادر مدیریتی تیم ملی سعی می‌کنیم بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشیم.

وی درباره راهکار فدراسیون فوتبال برای اینکه تیم ملی امید در رقابت‌های قهرمانی آسیا با مشکل تقویم لیگ برتر مواجه نشود، گفت: می‌توانید در این مورد با سهیل مهدی صحبت کنید. برای فدراسیون و کشور تیم‌های ملی در اولویت هستند. برآیند لیگ تیم‌های ملی هستند و به راحتی می‌توانیم این مشکل را به ویژه برای تیم المپیک حل کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی دوستانه با آرژانتین و برزیل خاطرنشان کرد: در این رابطه چیزی نمی‌دانم و اگر کامرانی‌فر گفته از خودش بپرسید. چیزی را که قطعی شود 100 درصد اعلام خواهیم کرد.

ماجدی درباره آخرین وضعیت مسدودی حساب‌های مالی فدراسیون اظهار داشت: فقط یکی از حساب‌ها بسته شده و سعی داریم ظرف یک هفته آینده با سازمان مالیاتی صحبت کنیم. در سال جام‌جهانی همه باید به فوتبال کمک کنند. ما هم جزو سازمان‌هایی نیستیم که نخواهیم پول را پرداخت کنیم. مقداری در مضیقه هستیم و انشاءالله این اتفاق می‌افتد‌.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال بازی های دوستانه تیم ملی کامرانی فر دیدار تیم ملی با برزیل و آرژانتین برنامه ریزی تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به تشکیل کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که از چندی پیش شکل گرفته و وعده رئیس فدراسیون برای مقابله با اتفاقات پشت پرده فوتبال با همکاری دستگاه قضایی، اقدامات پیشگیرانه و حتی تنبیهی با متخلفین در فوتبال آغاز شده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته تعداد کثیری از مدیران شاغل در حوزه فوتبال و مدیران برنامه به جهت شیوه کاری که طی سالیان گذشته انجام داده اند و به دستگاه قضایی معرفی شده اند که قرار است توسط مراجع ذیربط برخورد  جدی با آنها صورت بگیرد.

 در این راستا برخی از مدیران برنامه و همچینئ دو مسئول باشگاهی ف-ک، و-خ، ع-خ، ع-م، الف-س، ح-م، م-ع و دو مسئول باشگاهی م-الف و س-ف در فصل جدید لیگ فوتبال از فعالیت در حوزه نقل و انتقالات و باشگاهی محروم خواهند شد و این موضوع به همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک نیز ابلاغ خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین