Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیاتی گفت: تمام ساختمان‌های تازه ساز و ادارات باید شاخص‌های خطرپذیری را رعایت کنند در بازرسی‌های انجام شده از این محل ها، ۱۲۷ ساختمان در بیرجند اخطاریه نقص ایمنی دریافت کردند که برخی از آن‌ها در حال رفع نواقص هستند.

او گفت: حفاظ نرده، فیوز جایگاه، سیستم اطفا حریق و خاموش کننده‌های آتش از جمله شاخص‌های خطرپذیری در ساختمان ها است که ساختمان‌های نوساز، ادارات و ساختمان‌های قدیم هم برای ایمنی بیشتر باید برای دریافت پایان کار تأییده مربوطه را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیاتی گفت: به ۱۱۶ مدرسه در بیرجند برای نداشتن موارد ایمنی تذکر داده شد و همچنین ۵۱ مهد کودک هم در این زمینه اخطاریه دریافت کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: برای مهد‌های کودک این قانون الزامی است که باید در زمان جا به جایی و هر دو سال تأییدیه سازمان آتش‌نشانی را دریافت کنند چراکه این امر باعث رفع موارد نقص می‌شود.

او گفت: به چند پاساژ و برج دوقلوی بیرجند هم در زمینه ایمنی اخطار داده شد و مراکز خدمات پذیرایی‌های شهر اعم از هتل‌ها، مراکز بوم گردی، برخی از مراکز درمانی و ادارات دولتی نواقص ایمنی را رفع و تأییدیه مربوطه را دریافت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی اخطاریه اطفاء حریق ساختمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین