Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:11:00 GMT

۷۱۰ تن کالای اساسی در ایرانشهر توزیع شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۶۵۱۰

۷۱۰ تن کالای اساسی در ایرانشهر توزیع شده است

علی شعبانی  گفت: کالا‌های اساسی توزیع شده در شهرستان ایرانشهر شامل برنج، روغن، شکر و گوشت بوده.

او گفت:با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالا‌های اساسی مردم دقت بیشتری توسط اعضای کارگروه تنظیم بازار انجام شود.

فرماندار ایرانشهر  گفت: بدنبال ایجاد برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است و روند تحقق مصوبات تنظیم بازار زیر نظر دستگاه‌های نظارتی بوده و امید است که همچنان شاهد همراهی لازم از سوی مردم و اصناف باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با تاکید بر تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها گفت: اصلی‌ترین مشکلی که وجود دارد این است که هماهنگی بین اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان وجود ندارد که انتظار می‌رود همگی اعضا با یکدیگر هماهنگ و امورات را جهت رفاه مردم جلو ببرند.

شعبانی اطلاع رسانی فعالیت‌های کارگرو تنظیم بازار را مهم توصیف کرد و گفت: یکی از عمده مشکلاتی که وجود دارد عدم اطلاع‌رسانی بموقع از جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار است که به صورت کافی و جامع به مردم اطلاع‌رسانی نمی‌شود که انتظار می‌رود با خبرگزاری‌های رسمی مصاحبه و اعلام شود.

او گفت:  تعداد موجود مباشرین توزیع اقلام مورد نیاز مردم برای تنظیم بازار پاسخگو نیست که باید با توجه به گستردگی و پراکندگی ایرانشهر نیاز است این مورد چند برابر شود.

نماینده عالی دولت در ایرانشهر با تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار  گفت: انتظار است دستگاه‌های ذیربط با محتکرین و کسانی که اقلام و کالا‌های اساسی مردم را قاچاق می‌کنند شناسایی و با اشد مجازات برخورد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری ایرانشهر کالاهای اساسی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند

منصور انصاری گفت:  شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر به سه پرونده، قاچاق سوخت به میزان ۶۴ هزار لیتر و ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: این شعبه پرونده خرید و فروش و حمل ۲ هزار و ۴۰۰ هزار لیتر گازوییل به ارزش ۸۹۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به مدارک موجود و نوع کشف سوخت در خودرو، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌ها متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۷ میلیون جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین پیرامون پرونده قاچاق ۲ هزار و ۳۴۰ لیتر سوخت به ارزش یک میلیارد و ۲۶ میلیون ریال، عنوان کرد: شعبه رسیدگی کننده علاوه‌بر ضبط سوخت کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شعبه پرونده قاچاق یک هزار و ۶۶۰ لیتر گازوئیل به ارزش ۷۳۸ میلیون ریال را بررسی و با توجه به جاسازی سوخت در ۱۶ گالن و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گالن‌های حمل سوخت و سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۶ میلیون جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود