Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون فوتبال درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

میرشاد ماجدی درمورد آخرین وضعیت برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی اظهار داشت:

طبق برنامه‌ریزی که با بهرام رضاییان، حمید استیلی و اسکوچیچ انجام دادیم قرار شد دور هم بنشینند و برنامه ریزی کنند. اسکوچیچ برنامه‌ها را داده، اما این دوستان باید آنها تدوین کرده و به ما بدهند تا در هیأت رئیسه مطرح و آنها را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی درمورد مذاکراتش با جیانی اینفانتینو در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد:

شخصاً با اینفانتینو صحبت کردم و درمورد فوتبال ایران و مسائل ایجاد شده صحبت کردم. او هم گفت ما دوست داریم نه تنها به ایران بلکه به همه کشورها کمک کنیم. این بحث اصلی و ابتدایی اینفانتینو بود و به ما هم به ویژه در بحث پول‌های بلوکه شده‌مان در فیفا و AFC قول همکاری داد.

سرپرست فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

دنبال راه حلی هستیم تا به سرعت پول‌های خود را دریافت کنیم و بتوانیم آماده‌سازی خیلی خوبی برای جام‌جهانی داشته باشیم.

ماجدی درخصوص نیاز تیم ملی فوتبال به برگزاری بازی‌های دوستانه گفت:

مسابقات در فیفا دی ها برگزار می‌شود. در کل حدود 2 ماه است که فدراسیون را تحویل گرفته‌ام. شاید تیم‌های بزرگ در رنکینگ فیفا از یک سال قبل برنامه‌های خود را چیده باشند. ما باید ببینیم کدام تیم‌ها با هم بازی ندارند و فیفا دی‌ های‌ شان خالی است. قطعاً با برنامه‌ریزی سرمربی و کادر مدیریتی تیم ملی سعی می‌کنیم بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشیم.

وی درباره راهکار فدراسیون فوتبال برای اینکه تیم ملی امید در رقابت‌های قهرمانی آسیا با مشکل تقویم لیگ برتر مواجه نشود، گفت:

 می‌توانید در این مورد با سهیل مهدی صحبت کنید. برای فدراسیون و کشور تیم‌های ملی در اولویت هستند. برآیند لیگ تیم‌های ملی هستند و به راحتی می‌توانیم این مشکل را به ویژه برای تیم المپیک حل کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی دوستانه با آرژانتین و برزیل خاطرنشان کرد:

در این رابطه چیزی نمی‌دانم و اگر کامرانی‌فر گفته از خودش بپرسید. چیزی را که قطعی شود 100 درصد اعلام خواهیم کرد.

ماجدی درباره آخرین وضعیت مسدودی حساب‌های مالی فدراسیون اظهار داشت:

فقط یکی از حساب‌ها بسته شده و سعی داریم ظرف یک هفته آینده با سازمان مالیاتی صحبت کنیم. در سال جام‌جهانی همه باید به فوتبال کمک کنند. ما هم جزو سازمان‌هایی نیستیم که نخواهیم پول را پرداخت کنیم. مقداری در مضیقه هستیم و انشاءالله این اتفاق می‌افتد‌.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال برنامه ریزی تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد