Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علی سالاروند شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به علت بی توجهی یک شرکت تولید خمیر مایه به ضوابط زیست محیطی و دفع پساب به داخل رودخانه تیره دورود( بدون کاهش بار آلودگی آن در حد استانداردهای زیست محیطی)، این کارخانه جهت اعمال قانون و حتی تعطیلی تا رفع آلایندگی به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالاروند گفت: با عنایت به اینکه فاضلاب این واحد صنعتی دارای بار آلودگی بالایی می باشد و علیرغم اخطاریه ها و تذکرات اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اقدام موثری در خصوص رفع موجبات آلودگی صورت نگرفته است؛ لذا این واحد صنعتی به علت اقدام به تهدید بر علیه بهداشت عمومی مطابق ماده 688 قانون مجازات اسلامی به مراجع قضایی معرفی شده است.
  سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه آب رودخانه تیره دورود جهت مصارف کشاورزی، دامداری و آبزی پروری استفاده می شود و از مرکز شهر دورود عبور می نماید ورود فاضلاب این صنعت به رودخانه ضمن ایجاد خسارت جبران ناپذیر به کشاورزان و دامداران باعث اتلاف آبزیان این رودخانه و نارضایتی و تهدید علیه بهداشت عمومی خواهد شد.

برچسب‌ها دورود خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دورود خرم آباد لرستان دورود خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج