Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی (وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با درخواست دانشگاه لرستان برای پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی علم‌سنجی، روابط بین‌الملل و ترویج و آموزش کشاورزی پایدار (گرایش زیست‌بوم انسانی کشاورزی) موافقت کرد.

پذیرش دانشجو برای رشته تحصیلی علم‌سنجی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت یک‌بار پذیرش (طرح تعاون) و پذیرش دانشجو برای رشته‌های تحصیلی روابط بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و ترویج و آموزش کشاورزی پایدار (گرایش زیست‌بوم انسانی کشاورزی) در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به‌صورت موافقت قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش پذیرش از نوع روزانه و روش آموزش از نوع آموزشی، پژوهشی است.

پذیرش دانشجو در این رشته‌ها منوط به تأمین شرایط علمی، آموزشی و اعتبارات مالی است.

کد خبر 5468544

منبع: مهر

کلیدواژه: رشته تحصیلی دانشگاه لرستان پذیرش دانشجو تصویب رشته ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی گرد و غبار ماه مبارك رمضان گرگان ایلام اردبیل پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه

به گزارش «تابناک» به نقل از  خبر نامه امیر کبیر، سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.
 
روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.


سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران

سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد
 
رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.
 
اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.
 

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران