Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:57:52 GMT

۳۸ کیلومتر از حریم راه‌های الیگودرز پاک‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۶۸۸۲

۳۸ کیلومتر از حریم راه‌های الیگودرز پاک‌سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعباس عباسی شامگاه شنبه در این رابطه به رسانه‌ها گفت: با توجه به ضرورت پاکسازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی در طرح نوروزی، در قالب این طرح بیش از ۳۸ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان الیگودرز پاکسازی شد.

وی اظهار داشت: نصب ۵۸ عدد جداکننده (استوانه ایمنی)، تسطیح و رگلاژ شانه محورهای اصلی الیگودرز-خمین و الیگودرز- اصفهان و محور فرعی الیگودرز به شول‌آباد جمعاً به طول ۶۳ کیلومتر، نصب سه عدد سرعتکاه در محورهای اصلی از جمله محور سه‌راهی شول‌آباد در طول طرح انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز افزود: شست‌وشوی علائم ایمنی جاده‌ای در محورهای اصلی و فرعی به طور مستمر، لکه‌گیری و چاله‌گیری با آسفالت سرد به میزان ۵۰ تن و تسطیح شانه به طول شش کیلومتر از دیگر اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: نصب ۱۲ عدد بنر اطلاعاتی در ورودی شهر و کمربندی شهید شمس، خط کشی محور اصلی با همکاری اداره ایمنی راه و حریم و اخطار به متجاوزان حریم راه به تعداد ۱۹ مورد نیز در طول طرح نوروزی صورت گرفته است.

عباسی اظهار داشت: در راستای نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در ایام نوروز با برقراری گشت‌های کنترلی مشترک با پلیس راه موفق به شناسایی یک فقره تخلف اضافه تناژ، دو فقره تخلف ناوگان اتوبوسی از طریق سامانه سپهتن، سه مورد تخلف عدم حضور مدیر فنی در شرکت‌های حمل و نقل و تعداد هشت فقره بار فاقد بارنامه شدیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز افزود: متخلفان به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شدند.

کد خبر 5468539

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان الیگودرز رفع تصرف از حریم راه ها ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی گرد و غبار ماه مبارك رمضان گرگان ایلام اردبیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی «خمه» الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن خوراک ماهی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6090920

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲